Condoleances

@Melkmeisje Jeetje ben er stil van.. je kind verliezen dat is het ergste wat een ouder kan overkomen. Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe met het dragen van dit verlies. Dat jullie de kracht mogen vinden bij elkaar om dit te verwerken.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen forumleden,

Morgen ga ik naar Marijan toe. En vandaag wil ik gaan kijken voor een rouwboeket. wellicht zijn er op dit forum mensen die persoonlijk niet naar Marijan kunnen komen en wel graag buiten internet marijan en familie willen steunen. Dus ik dacht om een rouwboeket te regelen namens dit forum en op deze manier Marijan en familie te steunen namens alle forum leden. Het handigste lijkt mij voor degenen die hiervoor open staan en mee willen doen mij dit laten weten middels een pb.

Voor wie het nog niet weet:

Marieke werd autistisch na een vaccin, ik meen de MMR-prik. Marjan en haar man Jan merkten dat Marieke steeds hulpbehoevender werd en ze moest uiteindelijk intern worden opgenomen in een instelling. Marjan heeft stad en land afgelopen en heeft uiteindelijk een keus gemaakt voor een instelling in het midden van het land, die haar in staat stelde om samen met het personeel een behandelingsplan op te stellen met een hoge mate van vrijheid voor Marjan zelf. Ze begon zich in te lezen over vaccins, voeding, supplementen en later ook essentiele olien, de grote passie van Marjan. Deze zoektocht heeft ook geleid tot dit forum, waar ze reeds vanaf het begin al aan deelneemt. Er is na die bewuste vaccinatie ook geen prik meer bijgekomen, dus ook geen C19-prik. Dit alles heeft absoluut gezorgd voor een verhoogde kwaliteit van leven voor Marieke, maar helaas is op 28 augustus jl. hier een abrupt einde aan gekomen. Marieke is 31 jaar geworden.

Mike

Laatst bewerkt:
Mogen wij de doodsoorzaak weten?
Ik meen dat je van autisme alleen niet gaat overlijden.
of had ze inmiddels meerdere klachten ontwikkeld?
Is er iet gebeurd in dat tehuis?
Gevallen of zo.

Mogen wij de doodsoorzaak weten?
Ik meen dat je van autisme alleen niet gaat overlijden.
of had ze inmiddels meerdere klachten ontwikkeld?
Is er iet gebeurd in dat tehuis?
Gevallen of zo.
Ik heb geen idee, ga het voor je navragen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan