Coronavirus

Wie coronamaatregelen niet respecteert, riskeert smartphone kwijt te spelen
Mensen die het niet zo nauw nemen met de coronamaatregelen en toch met vrienden of familie afspreken, riskeren hun smartphone kwijt te spelen. “Als ze die gebruiken om af te spreken, kunnen we die afnemen”, zegt de Naamse procureur Vincent Macq.

Jaaa!!! Doe dat!!! Laten we met ze allen massaal afspraken maken via de smartphone!! Pak ze vervolgens af en dan heeft die prachtige Corona app geen enkele nut! Er zijn ouderwetse manieren om af te spreken zonder telefoon! Terug naar hoe het vroeger ging zonder die dingen!

https://m.hln.be/nieuws/binnenland/wie-coronamaatregelen-niet-respecteert-riskeert-smartphone-kwijt-te-spelen~a011809e/

Trouwens, ik hoorde op Dotcom dat een Nokia in dit geval nog de beste oplossing is. Dat heb ik ook vaak gedacht. Die Nokia’s kunnen verbinding maken met 2 en 3 g dacht ik begrepen te hebben. En die 2 worden geëxecuteerd. Maar Nokia kan ook verbinden met WiFi. En WiFi is nagenoeg op heel veel plekken aanwezig. En de politie die de smartphone wil afpakken? Ik denk dat velen er meer dan 1 hebben. Ik spreek voor mezelf in elk geval dat dit het geval is. Bij de aanschaf van een nieuwe heb ik nooit oude ingeleverd voor geld. Daarbij bestaan er ook nog steeds iPads. En anders gaan we toch terug naar het bakkie. Deed mij opa ook altijd. Zelfs mijn ouders nog.

De video van de 2 Bakersfield dokteren is verwijderd. <p lang="en" dir="ltr">You think our media isn’t biased and censored? <br>Check this out...the Bakersfield Doctor’s have been a censored! #QAnon pic.twitter.com/kLWlcTNHgl</p>— fiveoconnorclan (@fiveoconnorclan) April 28, 2020 <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Alpha, ik weet niet wat je allemaal hebt aangeklikt, maar er komen allerlei vreemde scripts mee in je post. Hij was daardoor ook achter in de spam verdwenen, want de forumsoftware vertrouwde het ook niet!

Mike

Ik zal er beter op letten, ik had het gezien wat er fout ging en het veranderd. Een Twitter bericht plaatsen gaat me niet altijd goed af.

Wet deelgezag

Dit wetsvoorstel introduceert een nieuwe vorm van gezag over een minderjarige, het deelgezag. De deelgezagdrager krijgt de bevoegdheid en verantwoordelijkheid om met de gezagdragende ouders en voogden dagelijkse beslissingen te nemen over de verzorging en opvoeding van een kind. Voor het kind biedt deelgezag meer duidelijkheid over de rol van deze derde en waarborgen voor behoud van contact met deze persoon of personen.

Consultatie gegevens
Publicatiedatum 24-04-2020
Einddatum consultatie 24-05-2020

Als dit waar is en er door komt lees ik verplichte vaccinatie tussen de regels door

https://www.internetconsultatie.nl/deelgezag

Vrij simpel. Via een laptop of andere PC simpelweg de URL in de adresbalk in je post knippen en plakken. Via een mobiele telefoon rechts onderin naar het delen-tekentje gaan via het dropdown-menu en daar kiezen voor 'Twitter-URL kopieren' en deze in je post knippen en plakken.

Zo dus:

Mike

.... en zo werkt dat nu al in de praktijk. Alleen komt er dan een wettelijke basis

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/27/stralingsziekte-kinderen-ontvoerd-door-de-franse-nederlandse-overheid/

De man hier in de de vid is kees de kort welbekend als beurs commentator met een eigen kijk op zaken volgens mainstream handelaren bekijkt kees het altijd negatief ....

Hier geeft kees zo zn eigen kijk op de huidige gang van zaken en dat is waardevol omdat hij niet net als de mensen hier de alt media volgen en kees is gewoon volgens de statistieken kritisch gaan bekijken en ook hij zegt dat het volkomen waanzin is wat er gebeurt en zo n heel land zn economie naar de vaantjes gaat zo ook de zzp'rs etc.
Kortom ook mensen zoals hij zien dat het hele verhaal niet klopt.

ik weet niet of deze al eens geplaatst is, maar plaats hier toch maar

Blij toe. Hij was nog niet eerder geplaatst, maar even een korte samenvatting van wat zij hier zegt:

Wees extreem op je hoede als je nu in het ziekenhuis ligt of ben gestuurd! De kans dat je daar getest wordt op COVID-19 is zeer groot en de kans dat je daar positief uitrolt is nog veel groter. Vervolgens lig je daar voor een longpobleem en beland je op de IC aan de beademing. Familieleden mogen er niet bij en je bent aan de goden overgeleverd. De voorwaartse druk van de longmachines is dermate groot dat je er longtrauma aan overhoudt en zelfs aan kunt overlijden! En familieleden mogen er niet bij! Je krijgt geen bloed of andere medische hulp toegediend en dit betekent een zekere dood - alleen, zonder familieleden. Zie ook de verhalen die Jensen naar buiten brengt. Blijf uit het ziekenhuis weg zo lang deze 'crisis' voortduurt en teken nergens voor zonder dat je goed geinformeerd bent, want je wordt ook niet niet beademd mocht je komen te overlijden!

Mike

Oeps, dat het zover moet komen, ... wat betekent dit voor alle mensen die gekozen hebben om bewust onbewust te blijven, ze zijn kansloos in deze. Ten dode opgeschreven is wel een treffende uitdrukking. Bananen republiek NL in naam van Oranje de koning die geen koninklijk bloed heeft en weigert een DNA test te laten zien. En, ... staat niet onder iedere wet niet, in naam van de Koning, welke koning ?

Ik heb het gevoel dat ik voor de corona-crisis soms nog wel eens serieus genomen werd, heel soms maar. Nu door de corona lijkt het me dat iedereen opeens de goede eerlijke overheid gelooft. Ze hebben het beste met ons voor. Ik hoef nu helemaal niets meer te zeggen, ook niet over C02 of een ander thema. Ik krijg meteen de mond gesnoerd dat ik complot blijf denken en dat ik me het leven toch wel erg moeilijk maak. Ik moet maar eens inzien dat niets uitkomt wat ik zeg en ja alles over het corona is waar en ik ben dom bezig.

Ik word daar zo moe van. Ik denk soms wel eens dat ik gek ben. Ja, de anderen hebben misschien wel gelijk, misschien zie ik het wel verkeerd. Maar ik kan zo niet lang denken, ik ben al teveel wakker, mijn ogen kunnen niet meer dicht.

Dorothé

Hoi Binc, bedankt voor je updates. Weet je wat ik ook dacht; per 1 juli gaat de donorwet van kracht (iemand al een brief daarover ontvangen via de belastingdienst?). Sla ik te ver door als ik denk dat beademde mensen de perfecte donor zijn? Ik heb me een dagje verdiept in de organisatie(s) die bemiddelen tussen de ZH-en, de donor en de ontvanger. Daar was ik een tijdje onwel van.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.561
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan