Coronavirus

Hoi Herr Sens,

Je schrijft goede bijdragen. Ik ben nieuwsgierig. Mag ik vragen wat je beroep is? Heb je daarom zoveel kennis of is het je hobby?

Dorothé

en nog 1:

Ik ben naar het amphia geweest om te checken hoe overvol het wel niet is en of er te weinig capaciteit is voor de zogenaamde gigantische pandemie waar Brabant mee kampt.. ZIE HIER #GHOSTTOWN #FAKE NEWS

https://www.facebook.com/niksmeerpikken.vandieviezerikken/videos/116351750051071/

Ik weet even niet waar ik dit het beste kwijt kan maar je kunt je opgeven deze krant helpen te verspreiden. Ik heb er 1000 besteld voor mijn dorp. Zou mooi zijn als het voor bevrijdingsdag gebeurd.
https://deanderekrant.nl/nieuws/de-andere-krant-vrijheid-2020-04-27

Ja, het Amphia is in Breda. Ik wil gelijk van de gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal te bedanken voor wat jullie doen. Ik was al grotendeels wakker maar wat ik hier allemaal gelezen heb de afgelopen weken heeft voor mij het plaatje compleet gemaakt. En ook ik krijg inmiddels ook berichten van mensen die denken dat ik compleet gek geworden ben maar so be it. Ik laat me door niemand het zwijgen opleggen en zolang ik een stem heb zal ik hem gebruiken. Dus dank voor alles wat jullie doen om de waarheid aan het licht te brengen!!

Wendy

Artikel 11 van de grondwet - ontastbaarheid van het lichaam:

https://www.denederlandsegrondwet.nl/id/vkugbqvdq7wh/hoofdstuk_1_grondrechten

Mike

Ik ben benieuwd. Ik kijk elke avond naar het NOS journaal, vaak 1 vandaag en andere achtergrond programma's en ook Jinek. Ik vind Eva een fijne vrouw en vind haar makkelijk wegkijken.
Een en ander omtrent corona is door de aanwezigheid van Gommers, Vossen en Kuipers vaak heel benaderbaar en behapbaar. Ik vind ze kundig, realistisch, mensenlijk en duidelijk. Hoe denken jullie hierover? Ik ervaar ze als eerlijke en hardwerkende mensen met zowel hersens als hart op de goede plek. Ze verschaffen mijns inziens eerlijke informatie, goed onderbouwd en volwaardig. Aangezien ik mij niet op teveel bronnen wil richten en het wat kleiner wil houden en sowieso zo veel mogelijk binnens lands grenzen wil houden vind dit wel echt onderhoudend.
Zijn er meer mensen die hier naar kijken?

Jij bent niet meer te redden, Clemence, als je dit beschouwt als 'betrouwbare' en 'deskundige' bronnen. Ik ga in jou geen energie meer steken.

Mike

@Dorothé
Dank je. Het is voor mij een natuurlijk gegeven. Ik ben altijd heel nieuwsgierig geweest en mijn opvoeding op dit vlak speelt ook mee. Mijn ouders hebben me altijd gestimuleerd om niets zomaar aan te nemen voor waar en zelf op onderzoek uit te gaan, wat ik dus al vroeg beginnen doen ben.
Qui bono ? één van de belangrijkste principes en "follow the money" wat vaak op hetzelfde neerkomt, helaas
daarnaast een open geest want de realiteit overtreft vaak de fictie, zoals je op dit forum kunt lezen
Met deze zaken in je achterhoofd ben je al een eind op weg om de realiteit in de wereld en jammer genoeg ook in je omgeving (wat mss nog de hardste les was), te duiden.
Ik ben lang administratief bediende geweest, een dossierbehandelaar in de medische sector. Omwille van Ik heb in de kringloopwinkel gewerkt, vroeger toen ik jong was alle soorten interim-jobs; Overal steek je wat van op !
Ook al die verschillende milieus zijn interessant om te leren hoe mensen denken in welke omgeving.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan