Coronavirus

https://gab.com/system/media_attachments/files/036/751/231/original/1b902c9ea18b55c6.png?1582334798

Dit is wel een interessante video denk ik. Mark Steele weet veel van 5G en spreekt over het coronavirus in relatie met 5G. iets wat wij ook gezegd hebben hier. 5G legt het immuun plat.

&feature=youtu.be

Wij hebben op het laatst, voordat het verboden werd, nog een voorraad MMS ingeslagen. Prima spul, gebruiken we ook voor de hond.

Als het serieus realiteit gaat worden dat het verspreid en wij ook gedwongen in huis moeten blijven, is het denk ik wel zaak om hier alvast over na te denken. Is het dan niet verstandiger om zoveel mogelijk voedzame voeding in te slaan? Botten, vlees etc? Naast idd water en blikvoeding? Ook had ik gelezen dat mensen bij elkaar inbreken voor voedsel als ze dat ergens ruiken. Misschien ruim van tevoren al koken en in vriezen. Desnoods koud eten zodat mensen het niet ruiken. Idd zoals Herman zegt, misschien ook voortijdig supplementen in slaan.

Deze man zit nu in Italië in een gebied waar nog geen lockdown is. Ook daar raken de schappen leeg.

?s=20

Het ziet ernaar uit dat dit een soort martial law is aan het worden. Zoals ik het zie is de paniek van de mensen -wanneer voedsel etc opgeraakt- erger dan het virus zelf!

Wat nog mensen? Bepaalde medicijnen ? Een medische kit bijv?

Het ziet ernaar uit dat dit een soort martial law is aan het worden. Zoals ik het zie is de paniek van de mensen -wanneer voedsel etc opgeraakt- erger dan het virus zelf!

Wat nog mensen? Bepaalde medicijnen ? Een medische kit bijv?

Ik denk ook dat het virus minder erg is inderdaad. Maar je vergeet dat als mensen gedwongen opgesloten worden in hun huis het moeilijk word om aan voedsel te komen. Dus dan ga je hamsteren. Ik heb geen idee wat jullie zouden doen, maar ik vind het niet onrealistisch om hier op korte termijn rekening mee te houden. Ik spreek voor mezelf dat ik in elk geval niet af ga zitten wachten en met me handen over elkaar ga zitten totdat iedereen straks een run doet op voedsel.Beter mee verlegen dan onverlegen.

Zien jullie het zo een vaart gaan lopen? Tja het kan natuurlijk. Wat in Italië kan, kan ook hier gaan gebeuren.
Alles wordt op alles gezet om ons het zwijgen op te leggen.

Dorothé

Geen idee. Hopelijk niet. Maar als het waar is dat de landen die in opstand komen dit virus zich voor doet dan vermoedelijk Nederland ook.
Geen idee wat onze overheid dan gaat doen. Het is geen rare gedachte het dat ze het voorbeeld van China en Italië zullen volgen.

Dit artikel gaat over Nederland. Maar onderin staat een video over het hamsteren van voedsel in Italië.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/5032886/corona-covid-virus-besmetting-italie-vakantie-ziek-slachtoffer-school

Zien jullie het zo een vaart gaan lopen? Tja het kan natuurlijk. Wat in Italië kan, kan ook hier gaan gebeuren.
Alles wordt op alles gezet om ons het zwijgen op te leggen.

Als de waarheid over MH17 naar buiten komt zal Rutte wel flink wat afleiding kunnen gebruiken! Valt het trouwens niet op de 'uitbraak' in Lombardije plaatsvindt, de regio van Lega Nord, de oorspronkelijke partij van Salvini? Momenteel een rechtszaak tegen Salvini en nu dit!

Mike

Zaterdag was ik bij de kapper. De kapster vroeg hoe ik denk over dat Coronavirus. Ik zei dat ik het vooral erg onduidelijk vind wat er werkelijk aan de hand is.

Zijn er echt zo veel besmettingen? Is het echt schadelijk of is het 30 keer minder erg dan een griep?
Er zijn filmpjes te zien van Chinezen die door de politie worden opgehaald vanwege een 'besmetting'. Aangezien het in China is en mensenrechten daar niet bekend zijn wil ik wel geloven dat die filmpjes echt zijn. Maar wie zijn het? Onschuldige burgers die als proefkonijnen gebruikt worden? Of zijn het deep state actoren of familieleden daarvan?

Ik weet niet hoe het echt zit.
Zit de deep state er achter als een van de laatste paniekaanvallen?
Is het een actie van de white hats om delen van de wereld af te sluiten en 'black sites' of deep state personen op te ruimen?

Gezien de onduidelijkheid over de tijd dat iemand besmet word heb ik ook vraagtekens. Inmiddels blijkt dat dit 4 weken is en niet 2 zoals eerst wel werd gezegd. Hoe kan dan wel worden vastgesteld dat men positief besmet is in die 2 weken als het in werkelijkheid 4 weken zijn?

Overigens kwam ik dit artikel ook nog tegen. Dit gaat over dat boek waarin gesproken word over Wuhan 400. Geen idee meer wat we hier nu van moeten geloven. Zoals ik de Mark Steele begrepen heb in de video hierboven is er een relatie met 5G. Ik denk dat Wuhan misschien een afleiding is geweest voor iets groters.

Did this 1981 Dean Koontz novel really predict the birth and spread of Coronavirus?

https://news.abs-cbn.com/ancx/culture/books/02/19/20/did-this-1981-dean-koontz-novel-really-predict-the-birth-and-spread-of-coronavirus

Ben Chasteen van Edge of Wonder krijgt berichten uit Wuhan dat er 20 nieuwe crematoria zijn waar besmette mensen ook gewoon worden verbrand. Het idee id dat ze (de CCP) Wuhan opofferen om de rest te beschermen. Ik weet niet wat er van klopt.

https://www.facebook.com/BenchasteenEOW/posts/2521798248068757

Ondertussen is in Italië, waar in enkele dagen tijd meer dan 200 mensen besmet raakten met het virus, paniek uitgebroken.

Mensen slaan massaal eten in, met als gevolg dat bepaalde producten bijna niet meer te krijgen zijn.

https://www.ninefornews.nl/totale-paniek-in-italie-door-coronavirus-het-lijkt-wel-een-zombie-apocalyps/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan