Coronavirus

Leuk gesprek tussen Peter Toonen en Eva van Zeeland (die de geweldige video maakte 'Vijf redenen waarom heel veel mensen DE WAARHEID niet kunnen zien').

&feature=youtu.be

@assie; jemig zeg ik heb dat hele stuk gelezen nou niet echt bemoedigend. Ze houden dus al rekening met opstandelingen en ze hebben al hun plannen al klaar liggen. Ze hebben dus al rekening gehouden met bewegingen die tegen de agenda ingaan.
Ik word er een beetje naar van hoor.

Ik wil dit doorsturen maar wat is de bron hiervan? Waar komt deze info vandaan? Deze vragen ga ik namelijk zeker krijgen vandaar.

Ik had een discussie vandaag over vitamine D en Corona. Overigens een leuke discussie met iemand die bekend is met gefermenteerde levertraan van Green Pasture en ook enige kennis van Weston Price heeft.
Ik was in de sauna en we waren allebei verwonderd dat er nog steeds zovelen zijn die het sprookje Corona helemaal geloven. Het is alsof wanneer je je weer onder het kuddevolk mengt er helemaal geen andere kant bestaat. Toch is het een goed teken dat dit bekendheid krijgt. Zowel voor vitamine D als vitamine K. Het zal mij benieuwen wanneer naar buiten komt dat Vitamine A en E ook van toegevoegde waarde zijn.

Vanmorgen bij de tandarts ook al zoiets opvallends. Ik moest spoelen met waterstofperoxide. Normaal hebben ze chloorhexidine of zoiets. RIVM adviseert nu vanwege Corona H2O 1 %. Moet je nagaan dat dit dus wel degelijk bacterieren dood. Tandarts zei ook dat dit het beste is om als mondspelling te gebruiken ook voor thuis. We zien nu dat er heel veel dingen die Weston Price al wist en die hier ook vele malen genoemd zijn terugkomen in studie of in de praktijk. Helaas zet het nog steeds niet genoeg mensen aan het denken.

@Binc

Het is inderdaad fijn om erachter te komen dat steeds minder mensen erin trappen.
Ik merk ook gestaag dat steeds meer mensen om me heen dingen nu echt in twijfel beginnen te trekken.

Het feit dat Jensen sinds de plandemie op Youtube alleen al van 40 k subscribers naar nu ruim 101 k subscribers is geschoten zegt mij dat de boodschap steeds breder verspreid raakt. Die kritieke massa zit er hard aan te komen, en dan zullen de [positieve] veranderingen ook snel gaan.

Dat Jensen meer volgers krijgt is idd heel fijn. Maar eerlijk gezegd merk ik in mijn omgeving er weinig van. Behalve de mensen die al wakker waren voor de hele Corona crisis. Ik merk vooral als je je mengt in het dagelijks leven dat Corona geloof van mensen. Of dit te maken heeft misschien met de omgeving waar ik woon en voornamelijk BN’ers gevestigd zijn, ik weet het niet. Zou maar zo kunnen dat dit een rol speelt.
In de sauna vandaag commentaar van een vrouw dat ik te dichtbij kwam.
Ik ben dan echt perplex. Serieus. Ik verwacht daar mensen die wakker zijn. Want als je zo bang bent ga je toch niet naar de sauna waar je in water zwemt, douches en sauna waar iedereen zit te zweten denk ik dan. Ik snap ze eerlijk gezegd gewoon echt niet. Verder trek ik me er niet veel van aan en ga ook niet opschuiven.

Ja het is denk ik heel erg afhankelijk van waar je zit in Nederland.

In Den Haag Zuid waar ik woon, zie je dat het in veel opzichten bijna niet meer speelt.
De meeste winkels doen zo goed als weer normaal. Geen verplichte karretjes, geen dispensers met smerige antiseptische meuk, geen vaste looprichtingen, en ook zie ik dat die plexiglas afscheidingen worden weg gehaald. De mondkapjes zijn op de OV haltes na eigenlijk volledig van het straatbeeld verdwenen.

Veel mensen bij mij in de buurt waren hoe dan ook al niet overtuigd van het verhaal, maar met de achterlijke kromme regels die men maar krampachtig in stand probeert te houden zie je toch dat mensen het hier echt allemaal niet meer geloven.

Ja, hagenezen zijn idd nuchterder weet ik uit ervaring. Dus zou goed kunnen dat het afhankelijk is van welk deel van Nederland men woont. Ik vrees dat ik in het ergste deel van Nederland woon voor wat betreft de instelling van de mensen. Hier heeft iedereen hoge petten op van al die BN’ers. Eerlijk gezegd werd ik er vanmiddag verdrietig van al die protocollen in de sauna. Geen plexiglas maar met eten of drinken moet je je bandje op tafel leggen als ze die willen scannen. Trouwens niet bij al het personeel. Alleen bij de vrouwen natuurlijk weer. Etenstijden moesten vooraf gereserveerd. Overal hand gel. Bepaald aantal personen in de sauna. Bij binnenkomst voor massage verplicht hand gel waarvan ik de klodder snel aan mijn badjas heb geveegd toen ze zich om draaide. Op de digitale tv’s die er hingen instructies. En eten werd aan de andere kant van de tafel geserveerd ivm afstand. De supermarkt is geen pretje maar nu werd ik toch echt wel Voor het eerst geconfronteerd met eigenlijk alles en zoveel tegelijk. Ik snap wel dat hun ook aan protocollen moeten houden. Maar leuk is anders. Dus wat een verademing dat er 1 persoon was die wel nuchter was.

Ja dat is balen inderdaad.

Het is 1 ding om zogenaamde richtlijnen te krijgen, en het is een ander ding om ze ook daadwerkelijk te handhaven. De ondernemers zijn in deze zelf ook onderdeel van het probleem. Als men zelf maar mee gaat in alle waanzin, dan geef je het ook toestemming.

Het enige wat je dan als klant kan doen is gewoon niet meer terug komen totdat zaken wel normaal zijn. Als meer klanten nee zeggen met hun portemonnee, dan zul je zien dat de waanzin snel voorbij is. Je moet een domino effect creëren.

Ik zag gisteren dit filmpje voorbij komen:

&feature=youtu.be

Ik heb hier erg om moeten lachen. Niet alleen veegt deze ondernemer gewoon zijn kont af met de regels, hij laat op bijna cartooneske manier de totale waanzin van deze nieuwe regelgeving zien, en dit is wat MASSAAL zou moeten gebeuren!

Haha, dat is slim idd. Eigen terras in de bus. Ik ben met je eens dat ondernemers idd de regels niet moeten handhaven. Ik zou ook graag zien dat dit gebeurd. De horeca is al in opstand. Maar ondernemen zit ook in het hart van de ondernemer. Alleen dit is geen ondernemen meer maar vechten tegen de regels. Of de sauna’s ook in een later stadium overgaan tot dwars liggen? Geen idee. Boycotten vind ik ook discutabel. Mensen willen ook hun ontspanning. Voor mezelf kan ik zeggen dat ik niet kon wachten tot ze weer open mochten.
Ik denk dat mijn verwachtingspatroon dat daar normale mensen zouden zijn te hoog was.

Buiten dat de ondernemers de regels zouden moeten negeren kunnen burgers ook zoveel meer doen. Dit heb ik al genoemd. Vaste lasten niet betalen bv. Kan ook een domino effect zijn. Al die regels die in huurcontracten opgenomen zijn zijn ook ongrondwettelijk. Maar goed, dat is een andere discussie.

We krijgen een Biometrisch Paspoort genaamd Covi Pass. Het is een app om je identiteit en gezondheid te testen. Zo werkt het: https://www.covipassbenelux.nl/

Best wel eng dit.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan