Coronavirus

Interessant inderdaad dat Bolsonaro corona positief is. Benieuwd naar de komende dagen! Of mensen gaan inzien dat het overtrokken is en nog meer de neiging hebben om in actie te komen, of mensen worden weer angstig.

@Binc, ik ben niet op de hoogte van de procedures (ook niet alle vaccins zijn hetzelfde), maar het zou kunnen dat de cellen/cellijnen eruit gezuiverd zijn?

Na de tekst gescand te hebben, gaat het over cellijnen die al in het verleden verkregen zijn, dus geen 'verse' embryo's. Wel jammer dat ze geen fact check gedaan hebben maar andere stoffen. In ieder geval voor mij geen vaccin!

Testen zegt zo weinig, zeker als de testmethode ondeugdelijk is, zoals met de test voor COVID-19. Wie niet zelf op zoek gaat naar hoe het nu werkelijk in elkaar steekt levert zich uit aan het systeem dat heel andere bedoelingen heeft dan jou een fijn leven bezorgen.
Om te onderscheiden wat wel waar is en wat niet, zul je aangewezen zijn op het ontwikkelen van een antenne daarvoor:

‘De intuïtieve geest is een heilig geschenk
 en de rationele geest haar trouwe dienaar.

We hebben een maatschappij gecreëerd,
die de dienaar eert, en het geschenk is vergeten.’
Carl Gustav Jung (1875-1961),

Wat bedoel je met dat de cellen eruit gezuiverd zijn? Het blijven toch cellen van baby’s die ze erin proppen en mee knoeien? Sowieso is het een zeer vreemd verhaal dat het gaat om weefsel van tientallen jaren geleden. Waren er toen genoeg abortussen om al die cellen tot op de dag van vandaag te kunnen bewaren tegenover al die vaccins die ik de afgelopen jaren ontwikkeld en ingespoten zijn?
Ik heb ook echt niet elk vaccin onder de loep genomen. Willem Engel heeft in de rechtszaak aangegeven dat in sommige gevallen vaccins wel kunnen helpen. Ik schrok wel toen hij dat zei. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij tegen vaccins is. Of hij de huidige vaccins bedoeld of misschien toekomstige vaccins zoals Trump deze wil voor de bevolking heb ik geen idee van. Misschien hoort het ook bij het spel.

Wat en hoe exact ze verder knoeien met die vaccins vind ik zeer verdacht. Wie weet is dit meteen een goed pratertje voor de feministische golf die tientallen jaren geleden begon om zo meteen even abortus goed te praten.
Ik denk gewoon, waarom verschillende namen zoals embryo of foetus. Waarom niet gewoon een baby?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan