Coronavirus

Ja, las er angst is, is de rede verdwenen, dat is er ineens het geloof in de priesters in witte jassen. Jammer dat die priesters het grote evangelie van gezondheid niet kennen. Tegen geloof valt niet op te boksen, dus ik begrijp je situatie. Ze kan de ziekte van Weil wel gehad hebben. Maar is het nou nodig om al die middelen te slikken, dat hoeft toch niet per sé bij dialyse?Je noemt de bijnieren niet, maar die zijn zeker zo belangrijk voor de schildklier.
Als ze je adviezen niet serieus wil nemen, kan je beter proberen dat te accepteren, anders heb je het er alleen zelf maar moeilijk door en je hebt al zoveel op je bordje.
Hoe dan ook: Sterkte!

Wat ik mij afvraag is of het Coronavirus alleen bedoeld is om slechts in bepaalde landen paniek te zaaien. In China wordt gezegd dat het virus bijna over is, de president van Mexico zij dat het slechts een griepje is en ook hier in Nederland wordt niet nog niet echt paniek gezaaid.

De Deep State is bezig met een laatste wanhoopsdaad om angst, paniek en stress te zaaien. Het maakt niet meer uit of het op waarheid berust of niet, mind control gaat altijd over subjectieve 'waarheid' gebaseerd op de emotie van het moment. Waar doet je dit aan denken? Juist ja, de waarheidsbeleving van vrouwen! Terwijl de mannelijke correctie gaande is blijkt eens te meer dat vrouwen helemaal geen complexe wezens zijn, maar juist heel eendimensionaal zijn. Ze kennen maar 1 trucje en het houdt op wanneer wij er massaal niet meer in trappen!

Mike

Klopt Mike, de hypes, zo noem ik ze, volgen elkaar in rap tempo op, er is flink olie op het vuurtje van de angst gegooid. CO2 en stikstof zijn ook van die opgeblazen marginaalheden.
Welke omhoog gevallen idioten gaan er straks met onze pensioenreserves vandoor, een spoor achterlatend van schulden bij de komende generaties? Dat is pas erg!
We worden te mondig, we hebben te veel door, maar zitten onderhand gevangen in het systeem. De rovers van ooit hebben zich door de eeuwen heen mooi weten te verkleden als koningen en ministers, maar het blijven rovers met heel veel handlangers. Ooit zal het ze slecht vergaan, dat staat vast.

Ja, las er angst is, is de rede verdwenen, dat is er ineens het geloof in de priesters in witte jassen. Jammer dat die priesters het grote evangelie van gezondheid niet kennen. Tegen geloof valt niet op te boksen, dus ik begrijp je situatie. Ze kan de ziekte van Weil wel gehad hebben. Maar is het nou nodig om al die middelen te slikken, dat hoeft toch niet per sé bij dialyse?Je noemt de bijnieren niet, maar die zijn zeker zo belangrijk voor de schildklier.
Als ze je adviezen niet serieus wil nemen, kan je beter proberen dat te accepteren, anders heb je het er alleen zelf maar moeilijk door en je hebt al zoveel op je bordje.
Hoe dan ook: Sterkte!

Ze heeft nooit beter geweten. Ze is niet bekend met andere alternatieven. Op het moment dat ik haar geprobeerd heb dat in te laten zien had ze nog maar een nierfunctie van 14% en stond ze al lange tijd onder behandeling en van de medische wereld. Ze is ook niet bekend met hoe wij denken over orgaandonatie. Ze staat wel op de wachtlijst. Ze heeft gewoon gedaan en zich laten behandelen omdat ze geen idee had. Ze moet die middelen wel slikken. Het gaat niet alleen om de dialyse. Maar ook de bloeddruk van de nieren. Vandaar ook die medicijnen. Ik ben gestopt met haar proberen een ander pad te laten kiezen. 1 omdat ik zelf door de bomen het bos niet zie met al die potten en pillen. 2. omdat ik weet dat ze toch niet overstag gaat. Misschien is het zo wat je zegt dat ze Weil heeft gehad. In elk geval nam de dokter haar destijds niet serieus. Uiteraard hebben ook de bijnieren hiermee te maken. Zeker met al die medicijnen. Dit wat ze van de week had was echt een aanslag op de schildklier. Daar ben ik wel van overtuigd. Ik had het dus al wel los gelaten. Maar zoals van de week dan kan ik er niks aan doen dat het me gewoon zorgen baart. We maken er wel grapjes over hoor. dat dan weer wel.

Klopt Mike, de hypes, zo noem ik ze, volgen elkaar in rap tempo op, er is flink olie op het vuurtje van de angst gegooid. CO2 en stikstof zijn ook van die opgeblazen marginaalheden.
Welke omhoog gevallen idioten gaan er straks met onze pensioenreserves vandoor, een spoor achterlatend van schulden bij de komende generaties? Dat is pas erg!
We worden te mondig, we hebben te veel door, maar zitten onderhand gevangen in het systeem. De rovers van ooit hebben zich door de eeuwen heen mooi weten te verkleden als koningen en ministers, maar het blijven rovers met heel veel handlangers. Ooit zal het ze slecht vergaan, dat staat vast.

Naast de hypes, ook de dingen die men je verplicht. Wil je het nog gekker? Mijn tante zou morgen naar ziekenhuis moeten voor longfunctie check. Controle dus. Maar ze gaat niet. Zelf heeft ze zoiets van waarom zou ze naar de plekken gaan waar juist een virus of griep net zoals men het noemen wil aan het verspreiden is.
Dus heeft ze netjes afgezegd. Zegt die vrouw aan de telefoon dat als ze ervoor kiest om niet te komen en er dan wat mis is, het mogelijk is dat de verzekering moeilijk gaan doen. Inderdaad dus, gevangen in het systeem van onze overheid. Zij bepalen en wij moeten gehoorzamen. Doe je het niet dan kan dat voor een mens duur komen te staan.

Ooit zal het ze slecht vergaan, dat staat vast.

Binnenkort, Gerard. Zeer binnenkort. Het is dichterbij dan je denkt!

Mike

https://www.germaansegeneeskunde.nl/4-ontogenetische-systeem-microben/?fbclid=IwAR3S1ciJEWFVDzrnhXc1xhJ5iZFxrfcGEeBqjt6lMQQisOR3cBIaj_07fMk

De Deep State is bezig met een laatste wanhoopsdaad om angst, paniek en stress te zaaien. Het maakt niet meer uit of het op waarheid berust of niet, mind control gaat altijd over subjectieve ‘waarheid’ gebaseerd op de emotie van het moment.

Wat ik me in mijn vorige bericht afvroeg is dat er eigenlijk alleen in de VS echt paniek wordt gezaaid. In de meeste Europese en Aziatische landen doen establishment nieuwszenders en politici er tot nu toe vrij laconiek over. (Kijk maar naar de thuis-quarantaine maatregelen en ook experts op tv die zeggen dat het wel mee valt.) Ik betwijfel daarom dat ze hier in Europa ook daadwerkelijk paniek willen zaaien.

Wat natuurlijk wel kan is dat ze nu nog geen maatregelen willen nemen, zodat het verder kan verspreiden, om uiteindelijk hele steden dicht te gooien.

Binnenkort, Gerard. Zeer binnenkort. Het is dichterbij dan je denkt!

Mike

Tot nu toe is het in een hoog tempo alsmaar gekker geworden in de politiek. Ik denk at de Nederlander zelf niet snel in opstand zal komen, dat deden ze in WO2 ook niet, terwijl ons land toen bezet werd gehouden door maar 400 Duitsers.
Ben benieuwd uit welke hoe de snelle verandering moet komen.

https://www.telegraaf.nl/watuzegt/795842096/pluis-t-is-nog-even-wennen?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=facebook

Ben benieuwd uit welke hoe de snelle verandering moet komen.

Amerika. Het wordt tijd dat je de topics WWG1WGA! en X22 Report gaat volgen, dan wordt je snel een hoop duidelijk!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan