Bloeddrukverlagers: het lichaam verhoogt de bloeddruk niet voor niets, ergens is er een tekort of een teveel. Zuurstoftekort, tekort aan voedingsstoffen of een verminde4ing van de afvoer van afvalstoffen.
Maagzuurremmers: dat remt ook de opname van belangrijke stoffen, zoals de intrinsieke factor die samen met B12 hard nodig is voor de aanmaak van gezonde rode bloedlichaampjes.
Waarom heeft ze maagzuurremmers? Meestal krijgen mensen ze omdat ze last hebben van “brandend maagzuur”, een branderig gevoel in het onderste deel van de slokdarm net boven de bovenste portier. Die portier kan soms niet goed sluiten doordat deze beklemd zit in de opening tussen de borstholte en de buikholte, we spreken dan van een middenrifhernia. De oorzaak van zo’n middenrifhernia is niet zelden langdurige stress, de buikwand staat dan langdurig of voortdurend onder spanning, waardoor de bovenst portier in die opening in het middenrif gedrukt wordt. Om dat goed te begrijpen moet je ook een beetje loodgieter zijn, artsen zijn tegenwoordig over het algemeen aardig. Met een lieve lag denken ze het beste voor je te doen.
Tja, ze heeft die remmers vanwege misselijkheid. Misselijkheid door de andere medicatie. Dat is de oorzaak ervan. Die pot die ik zag staan kan dan ook niet van haar zijn. Remmers en Hydrochloride gaan niet samen. Ik denk dus van haar vriend. Die heeft medicijnen voor tekort aan testosteron. Dus ik denk dat dit voor hem is.
Ik ben met je eens dat al die zooi de mineralen en vitaminen opname remt. De rode bloedlichaampjes zijn ook laag. Dus dat klopt. Ik begrijp wel hoe het werkt met maagzuurremmers. Ik ben de laatste die dit toe juicht. Maar het probleem zit in de schildklier. Dat weet ik wel. En die medicatie helpt daar allesbehalve bij. Maar voor de duidelijkheid, ze heeft geen nierfunctie meer. Ze moet wel aan de dialyse. Als kind in het water gevallen en een bacterie opgelopen die schade aan heeft gericht. Tenminste, zo heb ik het begrepen. Ziekte in de nieren en lever is van invloed op de schildklier. Maar uiteraard konden de artsen geen verklaring geven voor haar klachten. Alleen maar dat de oorzaak komt door andere bloeddruk medicijnen omdat de huidige niet leverbaar waren. men zal vast denken, Binc is in de ban van de schildklier door de problemen met kat. Maar dat is echt niet zo. Ik weet gewoon dat het zo is. Ook bij mezelf trouwens. Geloof me als ik zeg dat ik haar echt wil helpen. Maar ze vertrouwt alleen de artsen.