Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Duidelijke taal van Dr Judy Mikovits: 50 million Americans May Die From Taking the CoVID Vaccine
https://www.brighteon.com/54365ded-fe0a-4934-a0a0-6b7daaced19f
Aleman wijst erop dat de ic-afdelingen leeglopen en dat ook andere afdelingen leeglopen. “We zien een duidelijke afname. En dat terwijl mensen hun leven weer oppakken. De stranden zijn vol, de meeste mensen houden geen afstand, maar toch nemen de aantallen af.”
Een groep van 220 ‘kwade Belgische burgers’ dient komende week een strafklacht in tegen onder meer Bill Gates wegens misdaden tegen de menselijkheid. Dat schrijft Het Nieuwsblad.
Hallo allemaal, ik wil graag de video die ik maar half gezien heb van Pieter Stuurman afkijken , wie heeft hem gisteren geplaatst en waar ook weer ? Inmiddels half uur gezocht en vind hem niet meer! Vast bedankt fijne dag , Assie
Hallo allemaal, ik wil graag de video die ik maar half gezien heb van Pieter Stuurman afkijken , wie heeft hem gisteren geplaatst en waar ook weer ? Inmiddels half uur gezocht en vind hem niet meer! Vast bedankt fijne dag , Assie