Coronavirus

Valt tegen van Indignatie dat ze zo'n artikel plaatsen. Die kunnen we dus ook toevoegen aan het rijtje van fake news.

Mike

Ik ben nog even verder aan het dubben over mijn ideeën van gisteren. Alles hangt samen met de coronadiscussie. Vandaar dat het in dit topic staat.

Wij zijn een deel van het geheel, alles wat in ons gebeurt, gebeurt in de natuur op grotere schaal en waarschijnlijk in het heelal op nog grotere schaal.

Neem nu schimmel. Als een boom een schimmel/paddenstoel heeft, dan is dat de opruimer van de ziekte. Dus de schimmel is niet de oorzaak maar het gevolg. Zo ook op kleiner niveau, op ons mens gezien. Als we een schimmel hebben is dat een opruimer van een probleem. Bekend is dat een schimmelinfectie optreden kan als men een operatie gehad heeft, het immuunsysteem is gedaald en de darm is dus ontregeld. Volgens de virustheorie zou de schimmel de oorzaak zijn, net zoals men virussen als oorzaak ziet. Maar nee, de schimmel ruimt op, is het gevolg. Alleen door aansterking van onze darm door probiotica kunnen we de schimmel kwijtraken. Helaas geeft de arts dan vaak net het verkeerde nl. antibiotica. Tel uit je winst.

Dorothé

Valt tegen van Indignatie dat ze zo’n artikel plaatsen. Die kunnen we dus ook toevoegen aan het rijtje van fake news.
onbegrijpelijk, vaak hebben ze goede artikelen en dan dit. Ik heb het wel 3x gelezen omdat ik dacht dat ik het verkeerd om las.

Hier wetenschappelijk uitgelegd over de nano deeltjes en wat een lap voor je bek doet.

https://vaxxter.com/coronavirus-pt-4-masks-dont-protect/

Jan Roos vertelde het al bij blue tiger intervieuw dat bepaalde ex oppositie sites die hij kenbaar maakt zijn gekocht met (fake) geld en zo worden dus meningen gekocht.

Hier een link van iemand die exact kan uitleggen over de waanzin van de maskers.

https://vaxxter.com/coronavirus-pt-4-masks-dont-protect/

Jan Roos vertelde in het interview bij blue tiger dat diverse ex oppositie sites hij noemt ze bij naam zijn gekocht met (fake) geld en nu ons belazeren door pro te zijn voor de agenda die gaande is.

Dorothe, jouw voorbeeld van een schimmel als opruimer is zeer treffend. Ik heb insecten, bacterien en schimmels ook wel eens 'vuilnismannen' genoemd. De sporen van schimmels in een bos reiken door het volledige bos ondergronds. Als deze schimmels roofzuchtig en zelfzuchtig zouden zijn (zoals het medische oorlogsmodel ons wil laten geloven), dan zou er geen boom of plant meer overeind blijven in dat bos! Een paddestoel is ook een schimmel en deze is goed zichtbaar voor ons mensen. Let op boompaddestoelen in het bos, ze bevinden zich uitsluitend op dode of zieke bomen.

Ikzelf heb een experiment gedaan in 2007 met een rozenstruik in onze tuin die elk jaar onder de luizen zat. Ik maakte een projectje van deze rozenstruik en behandelde deze met verdunde zeemineralen. Nog datzelfde jaar verdwenen de luizen en ze zijn ook nooit meer teruggekomen!

Alles staat of valt met het immuunsysteem, of dit nu een boom of plant betreft of ons mensen, zo simpel is het. We moeten af van het oorlogsmodel van Big Pharma van hakken, snijden, branden en vergiftigen, dit is achterhaald en failliet. We moeten niet anti-ziekte denken, maar pro-gezondheid!

Mike

@Mike,

Ik heb je eens horen vertellen dat alle paddenstoelen die aan bomen groeien, gezond zijn om te eten. Staat die mening nog steeds overeind?

Ik las dat je hierboven schreef dat paddenstoelen zich vaak op dode of zieke bomen bevinden. Ze voeden zich dus met ziekte? Hoe kunnen ze dan nog gezond zijn?

Mike, geweldig toch he. Dat is het leven, een wonderbaarlijke voor ons niet te vatten reis. We zijn op aarde medecreators en doen ons ding. GOD heeft alles geschapen en alles werkt met elkaar samen. Wij kunnen dit alleen ondersteunen indien we het geheim van het leven begrijpen. Alles functioneert alleen maar als we pro-life denken en niet het leven met zijn medecreators als vijanden van het leven zien.

Dorothé

Tq8ythw49hevoegr3ar6rleeko8k2z54x.jpg

Werkelijk prachtig artikel van Fred Teunissen van Transitieweb.
https://www.transitieweb.nl/corona/vier-maanden-coronacrisis-een-tussenbalans-in-acht-stellingen/

@Ufo, dan zou ik op basis van die gedachte per direct stoppen met chanpignons eten, want die worden geteeld op paardenstront. We weten dat stront, bloed en botten uitstekende voedingsstoffen zijn voor de bodems van onze gewassen. De natuur kent geen afval, alles wordt opgeruimd en gerecycled en elk organisme voedt zich met een ander organisme. Als wij straks in de kist liggen zijn we voer voor de wormen. Het is overigens bekend dat bomen en planten het uitstekend doen in de buurt van begraafplaatsen.

Een boompaddestoel voedt zich met stoffen die zich bevinden in hout. De paddestoel zet deze stoffen alchemisch om in zeer geneeskrachtige stoffen, die zelfs kanker kunnen genezen. Dit noemen we niet voor niets stof-wisseling. Als we zoals Dorothe zegt wat meer vanuit bewondering van de natuur in al haar goddelijkheid zouden handelen, zouden we kunnen leren wat Weston Price lang geleden al zei: ten volle leven is gehoorzamen aan de natuur.

Mike

Eigenlijk moeten we het zo zien. Het koren wordt van het kaf gescheiden.

Dit is een tijd waar alles op alles staat. Net zoals het verhaal van de schimmel, kunnen we onze huidige tijd zien.

Het denken en handelen van onze medecreators is niet een oorzaak maar een gevolg van een spirituele reactie van het leven/het heelal.

Ze worden uitgescheiden, het is de ziekte. Uiteindelijk zal het leven deze ziekte zelf uitroeien als we het immuunsysteem van het leven aansterken. Dat wil spiritueel zeggen, we moeten sterk zijn, sterk in onze schoenen staan, weten dat we het aankunnen. Dan kan dit gezwel vernietigd worden.

Dorothé

Laagste aantal coronapatiënten op intensive care sinds maart

https://wnl.tv/2020/07/30/laagste-aantal-coronapatienten-op-intensive-care-sinds-maart/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.566
Leden
8.671
Nieuwste lid
Caliber
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan