Coronavirus

@Binc, ik weet werkelijk niet wat jullie allemaal doen. Ik wissel ook wel eens in een post van modus, nergens last van. Geen idee wat jullie allemaal aanklikken daar bovenin.

Mike

@Binc, ik weet werkelijk niet wat jullie allemaal doen. Ik wissel ook wel eens in een post van modus, nergens last van. Geen idee wat jullie allemaal aanklikken daar bovenin.

Dat staat los van wat ik zei over linken die geplaatst worden waar totaal geen info staat. Gebeurd erg vaak laatste tijd. Geen idee waarom dat mis gaat. Of het word verkeerd geplaatst zonder controle of er gaat daadwerkelijk iets mis. Sommige dingen is soms geen touw aan vast te knopen meer hier. Ik voel mezelf echter niet geroepen om daar telkens op te wijzen. Als het met die modus te maken heeft dan is het een idee als sommigen eerst nog even Een verdieping lager lezen bij de topic test.

het enige wat ik ooit aanklik is de adresbalk (excl twitter), wat zou je anders moeten kopiëren dan?
fb wil slechter als je meerder linken in 1 post doet
veel linken in 1 post is sowieso een min
de post daarna bewerken is soms een nono
en te lang doen over het bericht is ook een nono
en verder is mij alles een raadsel. Ik gebruik 1 browser.
Sommige posten willen echt niet, ?????

oh, wat kan mij mijn 3 posten is dat het soms berichten zijn die niet openbaar staan. De ene keer kan ik ze evengoed kopieren en soms niet. Ik kan dat niet controleren, want omdat ik hun vriend ben, werken alle linken bij mij wel altijd.
Misschien heeft het met de instellingen van degene te maken die op fb die post postte. Je kan instellen dat vrienden van je vrienden jouw reacties kunnen zien of dat blokken.
Niets aan te doen.
of ik zou het op mijn pc moeten opslaan en het dan weer op een 1 of andere manier hier moeten krijgen. Dat vind ik te omslachtig. De wereld draait ook wel door zonder die post.

Dat is ook de beste redenatie die ik kan bedenken. Als mensen de instellingen op alleen vrienden hebben staan is het idd niet voor anderen zichtbaar. Alleen openbare berichten meestal uit groepen zijn te delen. Dan is het raadsel van fb berichten niet kunnen delen in elk geval opgelost 😀

Tc1gqkcqvtthisqr9u7kv4gc6lajui1am.jpg

https://commonsensetv.nl/weer-een-arts-die-de-klok-luidt-labs-knoeien-met-coronatest-dit-is-gewoon-crimineel/

Mike

Het verbaasd mij trouwens niks als Rutte vanavond gaat zeggen dat mondkapjes in elk geval verplicht gaan worden in alle winkels en andere publieke ruimtes(horeca, bibliotheken enz)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.566
Leden
8.671
Nieuwste lid
Caliber
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan