Coronavirus

Ik heb iOS op mijn iPhone na versie 13.4.1 niet meer geupdate. Daardoor zijn die Corona opties niet geinstalleerd.

Hier ook automatische updates uit staan. Maar soms moet ik blijkbaar wel updaten omdat dat ding anders kuren gaat vertonen. Er zitten helaas toch andere dingen nog in de iPhone. Zoals bij gezondheid bv. Dit staat automatisch allemaal aangevinkt. Dit is weer een aparte keuze die als optie onder instellingen staat. Zoals bij safari op de foto hierboven moet juist weer voorkom volgen aangevinkt staan iplv uit. Zit nog veel verborgen hoor in die software. Ik zat ook te denken om een 2e telefoon te nemen en dan iets met doorschakelen doen. Wie weet is dat minder traceerbaar.

Schaf je nog een oud type gsm aan, nu het nog kan zonder al die rotzooi. Alleen bellen en sms. Zeker als reserve. Laat je smartphone thuis als het niet nodig is.

Je kunt natuurlijk ook gewoon een anti stralings/afluisterhoesje gebruiken, doe ik al jaren!

Gewoon alu folie er om heen wikkelen alu folie blokkeert straling probeer maar te bellen als je mobiel ingepakt is met de alu folie.

Verder een goed idee om een ouderwetse gsm te kopen en daar mee te bellen niets meer of minder en je smartphone enkel nog mee te nemen als backup voor onverwachte zaken en op de vliegtuigmodes en accu er uit of in alu folie inpakken.

Vpn is idd een krachtig middel om je privacy naar de next level te tillen ,echter zolang je nog altijd de bekende zoekmachine ed blijft gebruiken ....

Ik heb toevallig vanmorgen een Duitse video gekeken die hier ook over ging.
De video is inmiddels (uiteraard) verwijderd.
Vaccin wordt nasaal toegediend middels PCR test!
Wordt bij dieren ook al vaak gedaan. Het gezondheidscertificaat is dan dus eigenlijk het vaccinatiebewijs!!!!
De website waaraan gerefereerd werd in de Duitse video staat (nog) wel online:
https://www.quarks.de/gesundheit/so-lange-braucht-die-entwicklung-eines-coronavirus-impfstoffs/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan