Coronavirus

Van Dissel 6 miljoen, Osterhaus 5,5 miljoen 🤔
https://www.ninefornews.nl/is-ab-osterhaus-belanghebbende-bij-de-productie-van-coronavaccins-hier-gaat-het-om/

Geen idee wat de hypnosebox tegenwoordig allemaal verkondigt, maar misschien hebben ze daar ook uitgelegd wat slapen en wakker zijn betekent?

Tuk8rjviy40ckixpbft2a48z0o2bqbw1m.jpg

Mike

Het doek valt voor de PCR test

Bron: Café Weltschmerz

”Ongelooflijk, verzucht interviewer Jorn Lukaszczyk nadat moleculair bioloog Peter Borger in detail uit de doeken heeft gedaan waarom de huidige COVID-19 PCR-test nog steeds niet deugt. Zijn uitleg is behoorlijk technisch en zeer gedetailleerd, maar glashelder: aan zo’n beetje alle criteria waar een goede test voor dit virus aan zou moeten voldoen, voldoet deze test niet. Een positieve uitslag zegt dus domweg niets.

Dat is inderdaad ongelooflijk, want alle coronamaatregelen waar onze maatschappij – de hele wereld – onder gebukt gaat, zijn gebaseerd op de uitslagen van de PCR-test. Zoals Borger zegt: “De test deugt niet op deze manier – dus de maatregelen kunnen hier zeker niet op gebaseerd worden.” Borger legt in dit interview uit wat er beter kan.”

Nou weet ik niet meer of ik de vorige 2 delen hier had geplaatst of in het 'lockdown, -topic.

Hier is het laatste deel, deel 3, van het uitgebreide interview met Dr. Elke de Klerk, oprichter van 'Doctors for Truth', een United Network News-productie in samenwerking met DVM-TV. Engels gesproken, Nederlandse ondertiteling. Deel het zoveel mogelijk waar je maar kunt, republiceer het, laat men zelf kijken en een mening vormen over de hachelijke situatie […]
https://www.bitchute.com/video/e12W3Mvl32dC/

Sorry, dit gaat over het mondkapjes beleid vanaf 1 dec , wilde slechts de link sturen , kan het helaas niet meer verwijderen en veranderen , sorry Mike , volgende keer doe ik het anders , gr Assie .

Een ietsje meer filosofisch vraagstuk (en moreel).

Stel, je wandelt in de stad zonder masker en voor de 10e keer komt een normie in colere naar je toe en begint te neuten over het feit dat je geen masker op hebt enz ..

Wat is volgens jou de beste reactie ?

1) negeren

2) even agressief terug reageren en zeggen dat ie zijn masker kan steken op een plaats waar de zon nooit scijnt, zonder verdere uitleg

3) rustig blijven en uitleggen waarom je dat niet doet, en daarna doorlopen

4) zeggen; "ik heb mij tegenover jou niet te verantwoorden" en daarna doorlopen

5) de discussie aangaan

6) een papier in zijn handen duwen (met alle uitleg), zeggen "hierom" en doorlopen

7) de bal terugkaatsen en zeggen; "waarom zou ik dat doen ?"

8) tegen de grond werken

9) mondmasker in zijn mond proppen

10) andere

Wat zou je kiezen en waarom ?

Is hier meer over bekend dat er iets op de PCR-test zit? Ik hoor verder niet veel hierover, tenzij ik iets gemist heb...

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan