Coronavirus

T0zvs95k2lsqeb4mhv7l67etopjfsvxfa.jpg

Mike

Van Ranst legt onder andere uit hoe je mensen angst kunt aanjagen door sterfgevallen te voorspellen die sowieso elk jaar vallen (vanaf minuut 7). Hij legt daarnaast uit hoe je bij een pandemie de aandacht naar je toe moet trekken en de spreekbuis moet worden. Hij doet ook uit de doeken wat je de mensen moet wijsmaken om ze onder de duim te houden.

https://www.ninefornews.nl/belgische-van-dissel-in-2019-zo-maak-je-mensen-bang-voor-een-virus-must-see/

https://www.hna.de/verbraucher/edeka-rueckruf-supermarkt-gesundheit-methanol-desinfektionsmittel-tot-skandal-kassel-hna-zr-90115356.html

Jammer zeg, hadden ze nou een dag later uitgekozen om te vaccineren, was het nog een mooi verjaardagscadeau voor mij geweest. Maar ja ach dat mag de pret niet drukken, ik ben allang blij dat het vaccin er is! Kunnen we weer terug naar normaal🙂

Jammer dat je je verjaardagscadeau misloopt. Wil je mijn vaccinatie  er ook bij als troost? :p

Maar al laat heel Nederland zich vaccineren dan gaat het niet naar gewoon vrees ik. Ze weten nu wat ze kunnen doen. De berichten van zelfs met vaccin moet dit en dat nog verschijnen al. Dit stopt denk ik pas als mensen het zat zijn.

Complotdenker

Wat een egoïstische opmerking Sampjes. Wat wil je dan? Nog een dag langer wachten? Nog meer doden? Nog meer druk op de zorg? Wees blij dat het vaccin er bijna is! 😉

😂😂

1 vaccin? Met een beetje geluk worden het er 2, en omdat niet ieder vaccin voor iedere variant werkt, krijg je er ook nog 2 van pfizer en moderna is vast ook wel zo gul om er 2 tegen kostprijs te verstrekken voor meer bescherming. En vervolgens muteert het virus en begint het opnieuw?

Nou laten ze het eerst maar eens haarfijn onderbouwen allemaal. Weet iemand of deze vaccins ook op dieren zijn getest? En waarom maken mensen zich zorgen om mensen die zich niet laten vaccineren? Als ze zelf een prikje hebben zijn ze beschermd...of toch niet.

Weet iemand of deze vaccins ook op dieren zijn getest?

Heb net een podcast met Carrie Madej beluisterd en zij vertelde hierin dat er bij deze vaccins niet op dieren is getest. Die ronde hebben ze voor het gemak maar even overgeslagen.
In het verleden hebben ze wel vaker vaccins tegen virussen ontwikkeld waarbij wel dierproeven zijn gedaan. Dit leek in de eerste instantie heel goed uit te pakken, totdat de dieren voor de tweede keer met het virus in aanmerking kwamen en dat was dus dramatisch!!!

Ik plak de link er even bij voor de liefhebbers:
&feature=youtu.be

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan