Coronavirus

dzlccjhhcfvqlkbfq4orvks3uurwbe4w.jpg

Goeie video van Pieter Stuurman. En leuk gesprek. Ik mag die Paul Smit wel. Even buiten beschouwing gelaten dat ie nog wel wat wijsheid kan gebruiken en beter onderzoek moet doen resoneert zijn filosofische gedachten gang wel met mij. Om eerlijk te zijn, ik ben dat serieuze gedoe ook echt helemaal zat. Dus dit is wel een welkome video.

Ik ben zo iemand, heel mijn leven al.

Mike

Ik zal niet beweren in ieder detail, maar in grote lijnen wel zeker de 2e helft van mn leven.

Heb genoeg meegemaakt dus weet wel hoe de hazen lopen als puntje bij paaltje komt zonder te beweren de wijsheid in pacht te hebben durf ik wel te beweren een stuk(je) wijsheid eigen te hebben gemaakt, maar ook 1 ding zeker te weten dat ten opzichte van het totaal ik helemaal niets weet.

Ik ben zo iemand, heel mijn leven al.

Kan iemand uitleggen wat er in dat plaatje geschreven staat?

Kan iemand uitleggen wat er in dat plaatje geschreven staat?
Vertaling in het NL:

Gelukkig worden sommigen geboren met een spiritueel immuunsysteem dat vroeg of laat het bedrieglijke wereldbeeld afwijst dat middels sociale conditionering reeds vanaf de geboorte wordt ingeprent. Ze beginnen te voelen dat er iets niet klopt en gaan op zoek naar antwoorden. Innerlijke kennis en uiterlijke ervaringen die dit wereldbeeld weerspreken laten hen een kant van de werkelijkheid zien waarvoor anderen blind zijn, en zo begint hun ontwakingsproces. Elke stap van deze reis wordt gemaakt door het hart te volgen in plaats van de menigte en door voor zichzelf te kiezen en niet voor de sluier van onwetendheid.

Mike

We moeten Tucker Carlson idd niet meteen afschrijven:

https://www.foxnews.com/opinion/tucker-carlson-on-chinas-global-fraud-coronavirus

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan