Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nogmaals de Worldvaccinepoll. Als je je adblocker uit zet kun je meestemmen:
https://www.worldvaccinepoll.com/?fbclid=IwAR0fl5_p-L5fvUOIe43rAm5hJXMlcvLYm6uPdfelR0E5yjRZAHvi1V-fGSo
Geen idee waar ik deze tip in het algemeen moet plaatsen, maar zorg met links vanaf Fuckbook dat je het deel in de link vanaf: ?fbclid= weglaat. Dat is een track en trace for Fb. Met Firefox Facebook-container wordt dit automatisch weggehaald bij het openen van een Fb-link.
Dit is Hans, Hans likt winkelwagentjes. En ik vind Hans echt super grappig kan er niks aan doen. Als ik de supermarkt inga en er staan mensen hun karretje te “desinfecteren” heb ik altijd de nijging om er naast te gaan staan en ook het handvat van mijn karretje te “desinfecteren” met mijn tong. Maar omdat mijn mensen hem dan echt kunnen flippen en mijn dochter ook in het karretje zit laat ik dat toch maar. Mijn dochter van anderhalf likt wel eens aan het handvat van de kar als ze er inzit, peuters zijn levensgevaarlijk!!