@mike, dat stuk over virussen bestaan niet, ben ik mee eens. Maar die mensen die nu dus heel ziek zijn van zogenaamd Covid19, is dus gewoon een variant op influenza. Mijn broer is momenteel al ruim 12 dagen erg ziek, hij is diabeet en heeft jaarlijks de griep. Maar daar komt ie, hij beweert dus dat dit ECHT wel anders is. Hij zei ik heb elk jaar griep maar dit heb ik nog nooit gehad. Ander ziekteverloop, heel lang koorts, zware hoest en ademhalingsproblemen. En hij zegt zelf: ik kan het weten want ik weet ook hoe een influenza griep is. Hij zei ik kom er echt van terug dat covid maar een griepje is, dat is het zeker niet. De GGD wilde hem laten opnemen maar hij heeft bedankt, hij is bang dat ze hem daar aan de ventilatoren gaan leggen of stiekem een prikje geven, hij vertrouwt ziekenhuizen niet meer. Hij is overigens wel wakker hoor verder, verdiept zich ook al tijdje in alle materie. Maar geloven dat virussen niet bestaan is echt maar voor een select groepje weggelegd, voor velen( wakkeren) nog een stap te ver.
Ik ben maar wijs niet met hem in discussie gegaan want ja iemand die al heel ziek is laat ik dan maar met rust.