nou, gut gut we hebben de corona proef doorstaan. Schoondochter was "kneiter"besmet, heel het weekend heeft ze hier lopen niesen en proesten, moest testen van haar baas - zij is fysiotherapeut geriatrie, dus veel in contact met (oudere) mensen - zoonlief mocht ook niet op zijn werk verschijnen (bouwvakker) tot hij vandaag getest zou worden en negatieve uitslag had. Wij hebben een thuistest (bloedtestje) gedaan dinsdag, meen ik. Maakte mij niks uit, niemand is hier ziek geweest of verkouden en ik geloof niet in overlopende of springende virussen maar oudste zoon zat er over in omdat ik donderdag naar onze dochter ging en was bang dat ik het hele huis zou besmetten, dus voor zijn gemoedsrust (en ik was ook negatief) . En jongste zoon die van de 7 dagen 5 ervan met zijn meisje in bed heeft gelegen testte ook negatief. Bewijs geleverd hahaha, niemand hier besmet of ziek. Bij schoondochter thuis grote stress, werken allemaal in ziekenhuis en fysio, allemaal heel de week al thuis, en Irisje moest apart op haar kamer blijven en bordjes verzamelen voor zo weinig mogelijk kontakt van de GGD en mocht haar zelf elke dag een keer in de tuin uitlaten, pfffffffffffffffffff...
Gelukkig had ze niet verteld dat ze hier is geweest, anders kon hier ook tent dicht.