Hoe lang laten we ons nog voor de gek houden? 'Corona' is gewoon verkoudheid, griep of hooikoorts.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Veel mensen kunnen/willen de angst niet achter zich laten.Hoe lang laten we ons nog voor de gek houden? 'Corona' is gewoon verkoudheid, griep of hooikoorts.
Mike
En dat is ook voor sport???? Volgens mij is, dat ding levens gevaarlijk beslaat direct, maar ik kan me toepassingen bedenken beetje afhankelijk wie zo'n ding opzet.
Is dit voorgetrokken kerst? Je zou ze zo in de kerstboom kunnen hangen.
Nee dit is om iedereen te laten wennen aan robotica of zo, de toekomst van de gevaccineerde mutanten vrij naar Klaus schwaabIs dit voorgetrokken kerst? Je zou ze zo in de kerstboom kunnen hangen.
Dorothé
Wat is dit nu voor iets vaags? Een bewijs van een afspraak?Regels voor uitzonderingen van het mondkapje zijn aangepast, nu is deze verklaring noodzakelijk:
Eigen verklaring uitzondering mondkapjesplicht
U gebruikt de 'Eigen Verklaring uitzondering mondkapjesplicht' als u door een ziekte of beperking geen mondkapje kunt dragen. Gebruik door andere personen is strafbaar. Deze verklaring is beschikbaar sinds juni 2021 en vervangt het kaartje dat vanaf december 2020 in gebruik was. Eigen...www.rijksoverheid.nl