Gewoon niet aan meedoen. #ikdoenietmee
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie uitspraak!!!Lisbon court rules only 0.9% of 'verified cases' died of COVID, numbering 152, not 17,000 claimed - America's Frontline Doctors
Following a citizen's petition, a Lisbon court was forced to provide verified COVID-19 mortality data, reports AndreDias.net. According to the ruling, the number of verified COVID-19 deaths from January 2020 to April 2021 is only 152, not about 17,000 as claimed by government ministries. All the...americasfrontlinedoctors.org
Meer gerommel ,met cijfers. Het kaartenhuis stort in elkaar, alles komt uit.
Mike
Ik las van de week dit artikel dat stelt dat 432hz de ultieme frequentie van aardse balans is.Dit is pure zwarte magie. En het is heel oud, dit is al tig keer eerder gebeurd in de geschiedenis. Ik kan nog steeds mijn vinger er niet op leggen hoe ze dit precies doen. Het moet met immateriele frequenties te maken hebben en het is echt een vorm van massahypnose.
Mike
Waar in Portugal zit je ? Ben je de verschillende grenzen dan overgeraakt zonder PCR ?Die massahypnose is eng, heel eng. En ik vind het ook een fascinerende vraag waarom de een wel en de ander niet bevattelijk is voor die hypnose. TV en radio uit scheelt al heel veel. Maar dat kan t toch niet alleen zijn?
Nikola Tesla stelde al dat de getallen 3,6,9 belangrijke getallen zijn als het gaat om afstemming met het universum. 432herz muziek: 4+3+2=9. Het zal me niets verbazen als deze mindcontrole mede tot stand is gekomen door muziek/geluid die niet past bij de frequentie van het universum. 963herz: 9+6+3=18 en dan 1+8 is weer 9. Een interessant artikel hierover is dit: https://leonieoldemaat.nl/muziek-frequenties/Ik las van de week dit artikel dat stelt dat 432hz de ultieme frequentie van aardse balans is.
432 Hz - The Truth Behind Nature's Healing Frequency
Why is 432 Hz so powerful? We unearth the truth behind Verdi's 'A', the Schumann Resonance and the Earth’s frequency.www.binauralbeatsmeditation.com
Hoe wordt deze frequentie beïnvloed door 3g, 4g, 5g etc.
Verder vraag ik me af in welke mate zonne-activiteit gevoeligheid voor ziekte en sterfte beïnvloed.
En wat doet alle troep die wij de ruimte insturen?
Ik zit in district Coimbra, gemeente Tabua. Twee uur van de Spaanse grens af. Ben alle grenzen overgekomen zonder enige douanier gezien te hebben, nergens controle. Alles kan dus nog prima, reizen zonder dat bizarre gedoe. De angst die gezaaid wordt is alleen in de msm. Ben afgelopen 8 maanden 3x op en neer gereden en alles goed gegaan. 1x aangehouden ergens in Frankrijk na een Peage poort. Waar we naar toe gingen en waar vandaan. Niets gevraagd over een PCR test of wat dan ook. Lijkt op mensjes pesten.Waar in Portugal zit je ? Ben je de verschillende grenzen dan overgeraakt zonder PCR ?
Hier In Andalucia loopt ook nog steeds ca 80/90% met mondmaker rond alhoewel het niet meer moet, en ca 10% in de auto ook.
Vanmorgen rond 6h weer vanhetzelfde, niemandal buiten met 1 uitz, een jogger Met mondmasker, om 6h, en nog steeds donker ??
Dat vraag ik mij dus ook al heel lang af, waarom de ene er wel vatbaar voor is en de ander niet. Heel gek ook om dat waar te nemen, alsof de mensen zoals wij en de degenen onder hypnose in twee totaal andere werelden leven maar wel naast elkaar, gek echt heel gek.Die massahypnose is eng, heel eng. En ik vind het ook een fascinerende vraag waarom de een wel en de ander niet bevattelijk is voor die hypnose. TV en radio uit scheelt al heel veel. Maar dat kan t toch niet alleen zijn?
Het is maar belastinggeld, kan je gewoon nutteloos wegpissen :-( grrrrrrrrrrrrrrrKabinet: iedereen testen na vakantie, zelftests huis aan huis verspreid
Demissionair minister Hugo de Jonge roept alle vakantiegangers dringend op om bij thuiskomst een zelftest te doen. Dat geldt ook voor vakantiegangers die al gevaccineerd zijn. "We gaan de zelftests huis aan huis verspreiden", zei De Jonge. Hoe dat precies gaat gebeuren, moet nog verder worden...www.rtlnieuws.nl
Mike