Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik mag hopen met de delta, gamma en karwei variant
typisch de bs variant
Denk aan de openingsceremonie van de spelen van 2012 in Londen. Daar verwijst Jan naar.uhm, is het gek als ik deze niet snap?...
ow, ok, ik had die link van NOS niet aangeklikt en plaatje niet gezien.Denk aan de openingsceremonie van de spelen van 2012 in Londen. Daar verwijst Jan naar.
Mike
Gelukkig alleen in BelgiëMarcie is ook weer wakker:
Je verspreidt het virus zelfs al voor je ziek bent door deltavariant: hoe houden we het dan nog tegen?
Geen snotneus, zelfs nog geen kleine kuch. Wie besmet is met de deltavariant verspreidt het virus al twee dagen voor het eerste symptoom opduikt. Dat is meer dan dubbel zo lang als bij eerdere varianten. Het verklaart waarom die variant zo’n felle steekvlam is, zegt viroloog Marc Van Ranst (KU Leuven). “Vooral goede ventilatie kan de verspreiding wat temperen.”
Je verspreidt het virus zelfs al voor je ziek bent door deltavariant: hoe houden we het dan nog tegen?
Geen snotneus, zelfs nog geen kleine kuch. Wie besmet is met de deltavariant verspreidt het virus al twee dagen voor het eerste symptoom opduikt. Dat is meer dan dubbel zo lang als bij eerdere varianten. Het verklaart waarom die variant zo’n felle steekvlam is, zegt viroloog Marc Van Ranst (KU...www.nieuwsblad.be
Komt me bekend voor, hadden we vorig jaar niet een soort schandaal omdat Trump zei als de wetenschappers mij zeggen chloordioxide te nemen tegen covid doe ik dat? Verder nooit meer over gehoord, ben achterdochtigDit krijg ik net binnen, ook niet verder onderzocht
https://zelfzorgcovid19.nl/dr-apari...est-993-van-de-behandelde-covid-19-patienten/