Coronavirus

Nee dat plaatje is niet echt.
Jammer!

Jawel @Sailor, de IVM doet het uitstekend.
Ik was nog wat hoopvol. Ooit zou men het toch moeten zien. Eens in de zoveel tijd duikt er een klein pareltje op in MSM.
Soms wishfull thinking. Hoop doet leven immers.
Laat mij maar lekker af en toe een suffe bewoonster van mijn roze wolk zijn 😁

"Een nieuwe held" noemt deze mevrouw de Jankjurk.

„Aangezien de UvA niets heeft gedaan om zich voor te bereiden op deze storm, ga ik schuilen. Ik ga weg.”

Een held ...
OK, laat dat Vikingschip vol zulke jankjurken de wereld maar komen veroveren.

Verder in het stuk:

"De wetenschapper ziet fysiek onderwijs voor enkel studenten die volledig gevaccineerd zijn als enige oplossing en verwacht met de huidige plannen dat de universiteit binnen enkele weken de deuren weer moet sluiten."

Interessant eerste deel van de zin.
Wat betreft het tweede deel denk ik hij volledig gelijk heeft.

Ab O. heeft in 2008 nog meegeschreven aan een artikel over Vaccine-induced enhancement of viral infections. Waarom blijft deze pseudomedicus wanproducten aansmeren zonder beroepshalve op zijn nummer te worden gezet?
Screenshot genomen op 5:28.
1629736946620.png

Vanaf 30 augustus moeten in Frankrijk alleen ongevaccineerden nog verplicht een masker dragen. Uiteraard op straffe van enorme boetes. Zo zal de tweedeling voor iedereen zichtbaar gemaakt worden.

Er zullen vervolgens nieuwe maatregelen aan iedereen opgelegd worden, en de ongevaccineerden zullen daarvan de schuld krijgen.

Omdat ze op deze manier zichtbaar gemaakt worden, kunnen en zullen ze worden aangevallen door woedende gevaccineerden, die ondanks hun prikken de beloofde vrijheden niet hebben teruggekregen.

Wanneer valt het collectieve kwartje een keer? Wanneer gaan mensen beseffen hoe intens kwaadaardig dit is, en de de benodigde streep trekken: Hier gaan wij (gevaccineerd of niet) NIET langer in mee!

- Pieter Stuurman -

Man zonder ballen, dat ie zich lekker opsluit op een zolderkamertje en daar angstig ‘Covid19’ gaat zitten ontwijken. Docenten hebben een voorbeeldfunctie, mooi dat ie weg is. Wat is dat voor actie? Weglopen als je bang bent terwijl de wereld in brand staat.
Koren op molen van Mike

De moderne vrouw vindt deze man een held
De moderne man gaat schuilen

Het is om te lachen en te janken tegelijk.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan