Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou in mijn omgeving gaat het hard, veel mensen met cojona, allemaal dubbel-jabbed. Behalve wij met z'n drieën (man, zoon en ik) nergens last van en wij mogen de open vallende diensten door cojona in komen vullen....zal wat worden als we niet meer mogen komen werken omdat we niet geprikt zijn.
Ze worden alleen maar bozer en bozer op het kwaad dat ongevaccineerden heet vrees ik dan.Van mij mag het snel gaan. Dan gaan de geprikten met een grote waffel misschien een beetje rustiger worden.
ja een soort van ergenis.Ze worden alleen maar bozer en bozer op het kwaad dat ongevaccineerden heet vrees ik dan.
Kun je niet zelf eerst vertellen wat je bevindingen zijn eigenlijk n.a.v. de uitzending? Als het erover gaat dat de boel zou volstromen, zou mij het niet verbazen. Dat is het fenomeen van de Antibody Dependent Enhancement (ADE) waarvoor veel immunologen, doktoren en wetenschappers reeds hebben gewaarschuwd: als mensen zich eenmaal hebben laten vaccineren: tja, dan krijg je pas echt ellende. Alleen daarover hoor je waarschijnlijk niemand met betrouwbare cijfers over omdat men officieel al had geregeld dat niet mag worden geregisteerd of de patienten gevaccineerd zijn of niet.Ik vind OP1 meestel bwuh maar bleef toch hangen dit keer. Graag jullie mening na het hebben gekeken. Want ik weet niet wat ik met mijn gedachtes aanmoet. Ik ben geen troll trouwens. Ik ben ook niet nieuw. Maar was mijn inloggegevens kwijt. Dus geef je alsjeblieft gewoon een kans.
Op1 | NPO Start
Gezamenlijke productie van verschillende omroepen. Met roulerende duo's van verschillende omroepen onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm en een wisselende signatuur, met duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag.www.npostart.nl
Zou kunnen maar ik wil graag dat jullie het kijken. Jullie posten allemaal links op die manier.Kun je niet zelf eerst vertellen wat je bevindingen zijn eigenlijk n.a.v. de uitzending? Als het erover gaat dat de boel zou volstromen, zou mij het niet verbazen. Dat is het fenomeen van de Antibody Dependent Enhancement (ADE) waarvoor veel immunologen, doktoren en wetenschappers reeds hebben gewaarschuwd: als mensen zich eenmaal hebben laten vaccineren: tja, dan krijg je pas echt ellende. Alleen daarover hoor je waarschijnlijk niemand met betrouwbare cijfers over omdat men officieel al had geregeld dat niet mag worden geregisteerd of de patienten gevaccineerd zijn of niet.
Ik plaats niet een link zoals jij met de vraag wat anderen ervan vinden zonder zelf eerst een voorzet te doen. Dat vind ik persoonlijk wel een beetje apart. Als ik mensen informeer, dan laat ik aan die anderen over of zij willen kijken of niet. Het is niet verboden om te vragen wat anderen vinden uiteraard. Maar nogmaals apart dat je je eigen bevindingen niet eerst deelt. Jij vindt er kennelijk vooral zelf iets van.Zou kunnen maar ik wil graag dat jullie het kijken. Jullie posten allemaal links op die manier.
Ze worden alleen maar bozer en bozer op het kwaad dat ongevaccineerden heet vrees ik dan.
Ik herinner me dat mijn buren ook al gelijk begonnen over de mensen die de regels zouden gaan overschrijden. Daar waren ze al van tevoren enorm mee bezig dat het zou gaan gebeuren. Erg boeiend allemaal.Niet alleen de ongeprikten hebben het gedaan. Het is ook de schuld van degene die valse toegangsbewijzen gebruiken.
Ik snap je wel hoor maar ik wilde juist dat jullie eerst gingen kijken. Ik ben hier weer wat aan het lezen en ik probeer de forumstyle over te nemen. Een van de dingen is links delen zonder verdere toevoeging. Het leek me om mensen juist te prikkelen en niet alvast voor te kauwen over de gegeven informatie. Ik heb gewoon gedaan zoals het hier meestal gaat.Ik plaats niet een link zoals jij met de vraag wat anderen ervan vinden zonder zelf eerst een voorzet te doen. Dat vind ik persoonlijk wel een beetje apart. Als ik mensen informeer, dan laat ik aan die anderen over of zij willen kijken of niet. Het is niet verboden om te vragen wat anderen vinden uiteraard. Maar nogmaals apart dat je je eigen bevindingen niet eerst deelt. Jij vindt er kennelijk vooral zelf iets van.
Wat verwart je?Ik snap je wel hoor maar ik wilde juist dat jullie eerst gingen kijken. Ik ben hier weer wat aan het lezen en ik probeer de forumstyle over te nemen. Een van de dingen is links delen zonder verdere toevoeging. Het leek me om mensen juist te prikkelen en niet alvast voor te kauwen over de gegeven informatie. Ik heb gewoon gedaan zoals het hier meestal gaat.
Maar goed, het is verwarrend voor me. Ik merk dat ik in de war ben. Mag dat hier?
Nee mag niet, verwarde mensen zijn hier niet welkom. En ja, wij zijn allemaal boze witte mannen op dit forumIk snap je wel hoor maar ik wilde juist dat jullie eerst gingen kijken. Ik ben hier weer wat aan het lezen en ik probeer de forumstyle over te nemen. Een van de dingen is links delen zonder verdere toevoeging. Het leek me om mensen juist te prikkelen en niet alvast voor te kauwen over de gegeven informatie. Ik heb gewoon gedaan zoals het hier meestal gaat.
Maar goed, het is verwarrend voor me. Ik merk dat ik in de war ben. Mag dat hier?
Ongvraagd advies mijnerzijds: als je in gesprek wil gaan, altijd goed, ga dan ook in gesprek (bijv. over je persoonlijke bevindingen). Anders blijf je wankelen.Ik ben ook een (soms boze) witte man. Maar verwarring is menselijk. Ik vertoef voornamelijk tussen de gevaccineerden ook binnen mijn gezin. Ik begin te merken dat ik wankel. Ik zoek houvast. Als dat hier niet kan waar dan wel? En is wankelen en zoeken niet menselijk? Als we allemaal zeker zouden weten zouden we toch geen fora nodig hebben met links om de ander nog meer te overtuigen. Dit is een forum. Daar ga je met elkaar in gesprek.
Dankjewel. Ik wil in gesprek naar aanleiding van het programma van op1. Ik merk dat het me toch raakt.Ongvraagd advies mijnerzijds: als je in gesprek wil gaan, altijd goed, ga dan ook in gesprek (bijv. over je persoonlijke bevindingen). Anders blijf je wankelen.
Ga huilen dan?Dankjewel. Ik wil in gesprek naar aanleiding van het programma van op1. Ik merk dat het me toch raakt.
?Ga huilen dan?