Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja echt geweldig vind ik deze
Wat IVM al voor een mens kan doen hèhttps://joop.bnnvara.nl/nieuws/coronavirus-lijkt-zichzelf-uit-te-roeien-in-japan
Haha ze begrijpen er niets van bij Joop het moet wel een wonder zijn daar in Japan.
Hoe zou dat nou toch komen dat het daar zo goed gaat?
Wat een onzinverhaal maken ze er van en de deugers slikken het voor zoete koek.
En meestal regent het ook pijpestelen in dat seizoen
Waarom opent deze link niet....https://joop.bnnvara.nl/nieuws/coronavirus-lijkt-zichzelf-uit-te-roeien-in-japan
Haha ze begrijpen er niets van bij Joop het moet wel een wonder zijn daar in Japan.
Ik had hem ook gezien, maar wilde jullie ogen niet bevuilen met de j@#phttps://joop.bnnvara.nl/nieuws/coronavirus-lijkt-zichzelf-uit-te-roeien-in-japan
Dus de Soros Soy Soldiers hebben het voor elkaar, de laffe horeca is bang voor rellen, niet voor de dictatuur prima go brokeNijmeegse horeca vreest anti-coronaprotest van omstreden activisten: ‘Bang dat uit de hand loopt’
NIJMEGEN - De actiegroep Nederland in Verzet zal zondag ‘hoe dan ook’ demonstreren op de Grote Markt in Nijmegen. Ook als de gemeente de demonstratie niet toestaat. Dat laat voorman Michel Reijinga weten. De horeca maakt zich zorgen. ,,Straks worden onze terrassen vernield.”www.gelderlander.nl
Misschien dat ik ook nog even naar Nijmegen kom. Even kijken of het luktIk ben er bij en we gaan hoe dan ook demonstreren!
Mike
Nijmeegse horeca vreest anti-coronaprotest van omstreden activisten: ‘Bang dat uit de hand loopt’
NIJMEGEN - De actiegroep Nederland in Verzet zal zondag ‘hoe dan ook’ demonstreren op de Grote Markt in Nijmegen. Ook als de gemeente de demonstratie niet toestaat. Dat laat voorman Michel Reijinga weten. De horeca maakt zich zorgen. ,,Straks worden onze terrassen vernield.”www.gelderlander.nl
Ego boven collectief. Angsthazen zijn het.Dus de Soros Soy Soldiers hebben het voor elkaar, de laffe horeca is bang voor rellen, niet voor de dictatuur prima go broke
Het ging mij er om dat/ of MENSEN vogelgriep kunnen krijgen?Ik was net het zelfde aan t denken voor mijn kipjes hier in Frankrijk. Wat denken jullie? Hoeveel IVM voor een kip en hoe vaak?
Ja influenza a kun je gewoon krijgen.....Het ging mij er om dat/ of MENSEN vogelgriep kunnen krijgen?
Poep horeca, binnekort lekker sluiten als het mee zit mogen ze a.s maandag al hun deurtjes sluiten. Ga maar lekker helemaal kapot!Dus de Soros Soy Soldiers hebben het voor elkaar, de laffe horeca is bang voor rellen, niet voor de dictatuur prima go broke
Nee, er is geen enkel bewijs dat welke ziekte dan ook 'overspringt' van dier tot mens.Het ging mij er om dat/ of MENSEN vogelgriep kunnen krijgen?
Hondsdolheid ?Nee, er is geen enkel bewijs dat welke ziekte dan ook 'overspringt' van dier tot mens.
Mike