Coronavirus

Het nieuws dit jaar:

Het virus treft ouderen en zwakkeren -> vaccin
Het virus treft steeds meer 30-60ers -> vaccin
De meeste besmettingen onder de jeugd + middelbare scholen -> vaccin
Veel besmettingen bij kinderen en kleuters op de basisscholen -> vaccin (voor 5-11 jarigen wacht op EMA goedkeuring)

Next: "ongelofelijk veel besmettingen bij peuters/dreumesen/babies" :eek::eek:-> vaccin

Vaccin effectiviteit neemt af onder ouderen en zwakkeren -> booster
etc etc

Het nieuws dit jaar:

Het virus treft ouderen en zwakkeren -> vaccin
Het virus treft steeds meer 30-60ers -> vaccin
De meeste besmettingen onder de jeugd + middelbare scholen -> vaccin
Veel besmettingen bij kinderen en kleuters op de basisscholen -> vaccin (voor 5-11 jarigen wacht op EMA goedkeuring)

Next: "ongelofelijk veel besmettingen bij peuters/dreumesen/babies" :eek::eek:-> vaccin

Vaccin effectiviteit neemt af onder ouderen en zwakkeren -> booster
etc etc
Ema goedkeuring voor 5 tot 11 jarigen is complottheorie ehh wel al goedgekeurd

Ema goedkeuring voor 5 tot 11 jarigen is complottheorie ehh wel al goedgekeurd
Net gekeken, in de bijsluiter staan ze nog niet genoemd. Niet dat iemand zich daar verder iets van aantrekt, maar was even voorbereiding aan het doen voor bezoek aan vriendin met kids onder de 12.

Mondkapjes vanaf groep 6, blijkbaar slaat het virus niet toe bij de jongsten.
Hugo lult er omheen dat hij de schuld bij de ongevaccineerden ligt.
50% in de ziekenhuizen is ongevaccineerden, 70% op de IC's.

Een greep uit de leugenconferentie.

De Gulden Middenweg is die foute club van Peter Baars. Dit is de laatste keer geweest dat op dit forum iets van de GW wordt gepost, ik gooi het er onmiddellijk vanaf. Peter Baars is (of was) een maatje van Wouter Raatgever en ik wil werkelijk niets met hem en zijn trawanten te maken hebben.

Mike

De Gulden Middenweg is die foute club van Peter Baars. Dit is de laatste keer geweest dat op dit forum iets van de GW wordt gepost, ik gooi het er onmiddellijk vanaf. Peter Baars is (of was) een maatje van Wouter Raatgever en ik wil werkelijk niets met hem en zijn trawanten te maken hebben.

Mike
Inderdaad ze zitten dan gelijk met de microscoop te snuffelen

Ze zijn vergeten dat het een patiënt is die al Hersendood is, goed lezen wat hij zegt hart Long machine, dus feitelijk is die persoon overleden anders wordt z'n hart niet op gang gehouden... Speciaal DNA of bloedgroep wachtend op orgaan roof
Dit is precies wat ik ook denk, hij kan ook een verkeersongeval hebben gehad. Die man is bevooroordeeld.....in de macht van....

Ooohh paniek,angst dit is het einde! En nu snel allemaal de booster halen🤣

Oooh Hans!!! Ik kan dit niet aan weer een nieuw killervirus, nu weet ik het zeker Hans!! Ik pleeg zelfmoord!!

Btw, waarom is schiphol eigenlijk nog open want er is toch een vreselijke pandemie dan zou je toch niet moeten kunnen reizen??? Nee dan laat ja natuurlijk kindjes vanaf groep 6 een mondkap dragen dat is veeeeel effectiever🤡

🤣🤣🤣🤣 Geweldig dit, wat een poppenkast. En hoe weten ze dat? Door die onbetrouwbare PCR🤡 als mensen nu nog niet zin dat dit onzin is, verdienen ze het niet om op deze wereld te leven!
Ik kan je verzekeren dat de paniek groot is, nee de meesten zien dit niet, ze zijn doof stom blind, de schapen blaten nu al weer dat ze meer opgesloten willen, als die schijt luizen mogen van mij aan de corona, ik lust dat toch niet 🤣🤣

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan