Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Radioloog: ‘Vaccinatie zorgt voor meer varianten van het coronavirus’
Was ons niet beloofd dat bij een vaccinatiegraad van 80 tot 85 procent het coronavirus overwonnen zou zijn? Vaccinatie zorgt juist voor meer varianten, zegt radioloog Frits Jansen in dit opiniestuk. Hij is bezorgd. ,,De eenzijdige en soms onjuiste informatie die door het kabinet verstrekt wordt, vind ik zorgelijk.’’
Dé klucht voor de komende weken:
Is te verwachten, de schaapjes moeten niet horen dat ze geniet worden....Kritisch Vrij Nieuws
Hier word gesproken. En op het moment zij iets wilt gaan zeggen, verbinding weg???? Jajajajajajajaajaaajaaaajajajajajaja Geloof er niets van 💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥 Uw Dagelijkse Nieuws: https://t.me/KritischVrijNieuwst.me
Je kunt er idd maar beter om lachen. Ik word er heel moe van !Zin om ff te lachen?
Handboek voor Ontkenners - iamzero
Voorwoord bij de eerste drukNog nooit in de geschiedenis van de mensheid was er ten tijde van een wereldwijde crisis zo veel informatie beschikbaar die de ernst van de situatie in alle transparantie beschreef. De waarheid lag nog nooit zo voor het oprapen, zogezegd. Maar ook nog nooit in de...www.iamzero.nl
Voor mensen die niet op TG zitten is hier het filmpje nog even via Twitter:Kritisch Vrij Nieuws
Hier word gesproken. En op het moment zij iets wilt gaan zeggen, verbinding weg???? Jajajajajajajaajaaajaaaajajajajajaja Geloof er niets van 💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥 Uw Dagelijkse Nieuws: https://t.me/KritischVrijNieuwst.me
Nog meer aandacht voor de bekendste dierenartsen van Nederland bij talkshows die ik nooit kijk.
Sterkte, kutzooiIk ben vanmiddag bij mijn vader geweest.
Hij laat zich prikken om van het gezeur af te zijn.
Hij wil ook dat ik me laat inenten.
Ik heb hem te kennen gegeven dat ik me niet laat inenten, zelfs niet als het me mijn baan kost of een eventuele contractverlenging in de weg zou staan.