Dat is idd de meest voor de hand liggende conclusie.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Virussen zijn niet overdraagbaar. Zeg me na: virussen zijn niet overdraagbaar. Nog een keer: virussen zijn niet overdraagbaar. Luider: virussen zijn niet overdraagbaar! Zo hard als je kan: VIRUSSEN ZIJN NIET OVERDRAAGBAAR!!!
Mike
ik ben meer geïnteresseerd in 4 Russinnen4 russen zijn wel ondervraagbaar.
Haha. Ik ook.ik ben meer geïnteresseerd in 4 Russinnen
Vax toe.Hij heeft waarschijnlijk covid tenen.
What is COVID toe?
It's unclear how the skin changes are related to the coronavirus but it's a condition that his showing up in people, even if they've tested negative for COVID-19.www.fox5ny.com
"NEW YORK - It's unclear how the skin changes are related to the coronavirus but it's a condition that is showing up in people, even if they've tested negative for COVID-19.
Dr. Lindy Fox, a dermatologist, said her practice is seeing "many, many patients" with toes and fingers turning purple and pink, a symptom now being linked to COVID-19.
"Almost too many to count," she said. "Dermatologists are being inundated with calls from people saying, 'What are these purple changes on my toes and fingers?'"."
Zou kunnen.Vax toe.
Te weinig bitcoin helaasik ben meer geïnteresseerd in 4 Russinnen
Jij hebt ook te weinig op zakHaha. Ik ook.
Hahaha serieus er zijn huisartsen die beweren dat dit covid is! Mijn schoonzus had een bruine pink zomaar uit het niets toen ze wakker werd. Huisarts zei: kan Corona zijn! Mijn schoonzus zei ik lachte hem nog net niet uit in zijn gezicht mar ongelofelijk ze zijn doorgedraaid joh!Hij heeft waarschijnlijk covid tenen.
What is COVID toe?
It's unclear how the skin changes are related to the coronavirus but it's a condition that his showing up in people, even if they've tested negative for COVID-19.www.fox5ny.com
"NEW YORK - It's unclear how the skin changes are related to the coronavirus but it's a condition that is showing up in people, even if they've tested negative for COVID-19.
Dr. Lindy Fox, a dermatologist, said her practice is seeing "many, many patients" with toes and fingers turning purple and pink, a symptom now being linked to COVID-19.
"Almost too many to count," she said. "Dermatologists are being inundated with calls from people saying, 'What are these purple changes on my toes and fingers?'"."
Vroeger heette dat volgens mij ''gewoon'' de ziekte van RaynaudHahaha serieus er zijn huisartsen die beweren dat dit covid is! Mijn schoonzus had een bruine pink zomaar uit het niets toen ze wakker werd. Huisarts zei: kan Corona zijn! Mijn schoonzus zei ik lachte hem nog net niet uit in zijn gezicht mar ongelofelijk ze zijn doorgedraaid joh!
Jaa daar zeg je wat ja vroegàh nu is er alleen nog cojona. Sinds 2020 zijn alle andere ziekten verdwenen.Vroeger heette dat volgens mij ''gewoon'' de ziekte van Raynaud
Wel een flinke voorraad edelmetaal.Jij hebt ook te weinig op zak
Ja sorry ik had het meer over die rood-paarse vingers/tenen. Jouw zus der bruine pink: kan ze ook in haar slaap gestoten hebben misschien? Bij Raynaud gaat het om dat die haarvaatjes onwillekeurig vernauwen volgens mij.Jaa daar zeg je wat ja vroegàh nu is er alleen nog cojona. Sinds 2020 zijn alle andere ziekten verdwenen.
Zou kunnen.
Maar het was vorig jaar (voor de vaxx) ook al in het nieuws. Misschien gewoon wintertenen/wintervingers.
Dat is bij de meeste Russische dames in jou leeftijdscategorie zo opWel een flinke voorraad edelmetaal.
Met de megainflatie zeker.Dat is bij de meeste Russische dames in jou leeftijdscategorie zo op