Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon kopiëren/plakken kan ook.Ragnar (en bijv. ook Zathras die dit voortdurend doet), als je i.p.v. het paperclipje het icoontje onmiddellijk rechts daarnaast gebruikt kun je plaatjes gewoon in het juiste formaat in de post plaatsen i.p.v. ze (te klein) aan de post hangen als attachment. Het ziet er dan zo uit:
Bekijk bijlage 5858
Mike
Ja dat doet ie elke keer en is best vervelend. Dacht dat het aan mijn telefoon lag. Ga het de volgende keer proberen Mike thanksRagnar (en bijv. ook Zathras die dit voortdurend doet), als je i.p.v. het paperclipje het icoontje onmiddellijk rechts daarnaast gebruikt kun je plaatjes gewoon in het juiste formaat in de post plaatsen i.p.v. ze (te klein) aan de post hangen als attachment. Het ziet er dan zo uit:
Bekijk bijlage 5858
Mike
Weet ik dat ook weerYep!
Mike
Ik gebruik heel vaak de voeg bestand toe knop (op telefoon) op laptop meestal ctrl c / v.Yep!
Mike
Ik zal er proberen erg in te houden
Iets afleren is moeilijker dan aanlerenDon't just try, use the right button. How difficult can it be?
Mike
Is gewoon een kwestie van jezelf herprogrammeren. Ipv dat je tegen jezelf zegt “doe dit niet” zeg je tegen jezelf “je doet het zo”.Iets afleren is moeilijker dan aanleren