Dat valt me ook op inderdaad en is voor mij het moment om af te haken van de slapenden. Ze lijken echt niet meer te redden.Ja, alle bijwerkingen van de prikken zijn omgezet naar corona of Omicron.... En slapend Nsbderland snurkt rustig verder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat valt me ook op inderdaad en is voor mij het moment om af te haken van de slapenden. Ze lijken echt niet meer te redden.Ja, alle bijwerkingen van de prikken zijn omgezet naar corona of Omicron.... En slapend Nsbderland snurkt rustig verder
Precies dat, schaapjes beginnen steeds verder in alles mee te gaan, de voorheen niet-testers doen dat nu wel..zijn er vol van overtuigd dat wij heel logisch als ongeprikten minder mogen ivm de ziekenhuiscijfersDat valt me ook op inderdaad en is voor mij het moment om af te haken van de slapenden. Ze lijken echt niet meer te redden.
De slapenden komen dus steeds dichter bij het ravijn.Precies dat, schaapjes beginnen steeds verder in alles mee te gaan, de voorheen niet-testers doen dat nu wel..zijn er vol van overtuigd dat wij heel logisch als ongeprikten minder mogen ivm de ziekenhuiscijfers
Dus de stolsels zijn nu de schuld van Cojona wat geen virus is maar bacterie en Eureka er is een oplossing.Onderstaan bericht van fuckbook kreeg ik toegestuurd.
Zal wel weer broodje zijn maar dan weten we weer even wat er rondgaat op fb......
[...]
Wat ik begrijp van het verhaal van Sietske Bergsma (heb je haar weer) in navolging van massapsycholoog Meerloo is dat de mensen (schapen) eerst de bodem van hun angst moeten bereiken: dat er niks meer bijkan. Dan schijnen ze ineens om zich heen te gaan kijken. Ze vallen niet te redden. Moeten ze zelf doen. https://www.fatsforum.nl/threads/black-magic-zwarte-magie.4105/page-10#post-355331Ik hoop alleen nog een keer uit te kunnen vinden wat het nu is wat deze kan doorbreken.
FAKE NEWS! Uiteraard weer via Fuckbook!Onderstaan bericht van fuckbook kreeg ik toegestuurd.
Zal wel weer broodje zijn maar dan weten we weer even wat er rondgaat op fb......
EINDELIJK !!!!!!!!
Singapore werd de eerste plaats ter wereld waar lichaamsautopsie uitvoerde met C#O#VI#D-19. Na grondig onderzoek bleek dat C#o#v#i#d-19 niet bestaat als virus, maar als een bacterie die is blootgesteld aan straling en de dood veroorzaakt bij mensen door bloedstolling.
De ziekte van C#o#v#i#d-19 is vastgesteld om bloedstolsels te veroorzaken, wat leidt tot bloedstolling bij mensen, en bloedstolling in de aderen veroorzaakt, waardoor het moeilijk is voor een persoon om te ademen; Nadat de hersenen, hart en longen geen zuurstof kunnen krijgen jen, Daarom sterven mensen snel.
Om de oorzaak van een gebrek aan ademhalingskracht te ontdekken, hebben artsen in Singapore niet gehoorzamen aan het W#H#O-protocol en voerden C#O#VI#D-19 autopsie uit.
Nadat artsen handen, benen en andere lichaamsdelen zorgvuldig openden en onderzocht, merkten ze dat de bloedvaten dunner waren en vol met bloedstolsels, waardoor het bloed harder ging stromen en ook de zuurstofstroom in het lichaam verminderde, cau zing de patiënt van de dood. Na het leren van dit onderzoek veranderde het ministerie van Volksgezondheid van Singapore onmiddellijk het C#o#v#i#d-19 behandelprotocol en gaf aspirine aan de positieve patiënten. Ze begonnen patiënten 100 mg aspirine en Imromac te geven. Daardoor begonnen patiënten te herstellen en begon hun gezondheid te verbeteren. Het ministerie van Volksgezondheid van Singapore evacueerde meer dan 14.000 patiënten op één dag en stuurde hen naar huis.
Na een periode van wetenschappelijke ontdekkingen legden artsen in Singapore de behandelmethode uit waarin werd gezegd dat de ziekte een wereldwijde hoax is: "Het is niets anders dan een intravasculaire coagulatie (bloedstolsels). Genezingsmethode:
pillen met antibiotica
Ontstekingsremmend en krijg anti-coagulans (aspirine).
Hieruit blijkt dat de ziekte te genezen is.
Volgens andere Singaporese wetenschappers waren beademingstoestellen en de intensive care unit (IC) nooit nodig. Protocollen voor dit doel zijn al gepubliceerd in Singapore.
China weet dit al, maar heeft zijn rapporten nooit gepubliceerd.
Deel deze gegevens met je familie, buren, kennissen, vrienden en collega's om te ontsnappen aan de angst voor C#o#v#i#d-19 en begrijp dat dit geen virus is, maar een bacterie die alleen aan straling is blootgesteld. Alleen mensen met een zeer lage immuniteit moeten voorzichtig zijn. Deze straling zorgt ook voor ontstekingen en hypoxy. Slachtoffers moeten Asprin-100 mg en Apronic of Paracetamol 650 mg innemen.
Bron: Singapore Ministerie van Volksgezondheid Deel aan alle groepen etc zodat zoveel mensen dit kunnen zien
Dank je @LievergezondWat ik begrijp van het verhaal van Sietske Bergsma (heb je haar weer) in navolging van massapsycholoog Meerloo is dat de mensen (schapen) eerst de bodem van hun angst moeten bereiken: dat er niks meer bijkan. Dan schijnen ze ineens om zich heen te gaan kijken. Ze vallen niet te redden. Moeten ze echt zelf doen. https://www.fatsforum.nl/threads/black-magic-zwarte-magie.4105/page-10#post-355331
En daar staat ook een heel boeiend stukje bij over Long CovidJuiste rubriek vinden is een kunst, maar bij deze een poging.
Hieronder een column welke een vertaling lijkt van alles wat op dit forum voorbij komt. Velen hebben weinig tijd omdat ze zichzelf volpompen met informatie, maar als je even een 'feel good', herkenning en een lach wilt hebben dan raad ik je deze van harte aan: https://janbhommel.nl/het-zit-muurvast-ode-aan-een-columnist/#more-1898
Het zoveelste land in de rij waar de eerste autopsies zijn uitgevoerd.Onderstaan bericht van fuckbook kreeg ik toegestuurd.
EINDELIJK !!!!!!!!
Singapore werd de eerste plaats ter wereld waar lichaamsautopsie uitvoerde met C#O#VI#D-19. Na grondig onderzoek bleek dat C#o#v#i#d-19 niet bestaat als virus, maar als een bacterie die is blootgesteld aan straling en de dood veroorzaakt bij mensen door bloedstolling.
De ziekte van C#o#v#i#d-19 is vastgesteld om bloedstolsels te veroorzaken, wat leidt tot bloedstolling bij mensen, en bloedstolling in de aderen veroorzaakt, waardoor het moeilijk is voor een persoon om te ademen; Nadat de hersenen, hart en longen geen zuurstof kunnen krijgen jen, Daarom sterven mensen snel.
Om de oorzaak van een gebrek aan ademhalingskracht te ontdekken, hebben artsen in Singapore niet gehoorzamen aan het W#H#O-protocol en voerden C#O#VI#D-19 autopsie uit.
Nadat artsen handen, benen en andere lichaamsdelen zorgvuldig openden en onderzocht, merkten ze dat de bloedvaten dunner waren en vol met bloedstolsels, waardoor het bloed harder ging stromen en ook de zuurstofstroom in het lichaam verminderde, cau zing de patiënt van de dood. Na het leren van dit onderzoek veranderde het ministerie van Volksgezondheid van Singapore onmiddellijk het C#o#v#i#d-19 behandelprotocol en gaf aspirine aan de positieve patiënten. Ze begonnen patiënten 100 mg aspirine en Imromac te geven. Daardoor begonnen patiënten te herstellen en begon hun gezondheid te verbeteren. Het ministerie van Volksgezondheid van Singapore evacueerde meer dan 14.000 patiënten op één dag en stuurde hen naar huis.
Na een periode van wetenschappelijke ontdekkingen legden artsen in Singapore de behandelmethode uit waarin werd gezegd dat de ziekte een wereldwijde hoax is: "Het is niets anders dan een intravasculaire coagulatie (bloedstolsels). Genezingsmethode:
pillen met antibiotica
Ontstekingsremmend en krijg anti-coagulans (aspirine).
Hieruit blijkt dat de ziekte te genezen is.
Volgens andere Singaporese wetenschappers waren beademingstoestellen en de intensive care unit (IC) nooit nodig. Protocollen voor dit doel zijn al gepubliceerd in Singapore.
China weet dit al, maar heeft zijn rapporten nooit gepubliceerd.
Deel deze gegevens met je familie, buren, kennissen, vrienden en collega's om te ontsnappen aan de angst voor C#o#v#i#d-19 en begrijp dat dit geen virus is, maar een bacterie die alleen aan straling is blootgesteld. Alleen mensen met een zeer lage immuniteit moeten voorzichtig zijn. Deze straling zorgt ook voor ontstekingen en hypoxy. Slachtoffers moeten Asprin-100 mg en Apronic of Paracetamol 650 mg innemen.
Bron: Singapore Ministerie van Volksgezondheid Deel aan alle groepen etc zodat zoveel mensen dit kunnen zien
Het zit dus in de lucht waardoor ze ons ziek maken zoals @fatsnotbad al zei.Ik hou wel van de Staphorster manier van aanpak.
Verweij: ,,Sinds we die apparaten in de lokalen hebben, zijn er eigenlijk geen besmettingen meer. Ik heb er nog geen wetenschappelijke onderbouwing bij, maar dit is wel de praktijk.” Dat beeld bevestigt directeur Bart Hoeve van de Dominee Harmen Doornveldschool. ,,Onze klassen waren brandhaarden. Sinds we die apparaten hebben, zijn de besmettingen nagenoeg verdwenen.”
artikel
Gemodificeerde Spike eiwittenWellicht neurotoxines en neurotica.
Maar dan is de vraag hoe komt het daar. Besmetten mensen elkaar of is er iets anders waar mensen het dan van krijgen.Het zit dus in de lucht waardoor ze ons ziek maken zoals @fatsnotbad al zei.
Mensen worden ziek door omgevingsfactoren (stress, s-eiwitten, verkeerde leefstijl, verkeerde voeding en diverse andere factoren, maar vooral s-eiwitten), niet door elkaar.Maar dan is de vraag hoe komt het daar. Besmetten mensen elkaar of is er iets anders waar mensen het dan van krijgen.
Ook politici:Artsen schenden hun eed (eed van Hippocrates):
Ik zal mijn voorschriften geven naar beste weten en kunnen, tot welzijn van de patiënten en ik zal hen behoeden voor alles, wat schadelijk en verkeerd is.
Ik zal niemand, die mij daarom vraagt, helpen aan een dodelijk brouwsel, noch zal ik uit eigen beweging met een advies daartoe komen. Ook zal ik geen enkele vrouw helpen aan een giftige zetpil. Onberispelijk en godvrezend zal zowel mijn privé-leven zijn als de uitoefening van mijn beroep.