Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik was 2 dagen mijn reuk helemaal kwijt, en nu ruik ik nog minder. Denk dat dat long covid isWij spreken vaak af met een clubje ongevaccineerden. Van dat clubje zijn laatst veel mensen ziek geworden. Bijna iedereen is nu weer hersteld. De meeste mensen hadden griep klachten, en sommigen hadden van tevoren ook last van hoesten. Ik zelf heb twee dagen wat koorts gehad en de andere gezinsleden ook. Sommigen van deze groep hebben zich voor andere medische ingrepen moeten laten testen, en hier kwam corona uit. We weten dat die testen niet heel betrouwbaar zijn, maar wie weet was dit wel corona. Tot nu toe ben ik niet heel erg onder de indruk van het ziekte verloop.
Reuk kwijt Action brandgell petroleum lassen en niet te vergeten Portland stof happenIk was 2 dagen mijn reuk helemaal kwijt, en nu ruik ik nog minder. Denk dat dat long covid is
Maar helemaal eens, niet echt onder de indruk, verder geen test uit laten voeren.
I love the smell of Portland in the morningReuk kwijt Action brandgell petroleum lassen en niet te vergeten Portland stof happen
Long covid is als je 3 maanden later nog allerlei klachten heb.Ik was 2 dagen mijn reuk helemaal kwijt, en nu ruik ik nog minder. Denk dat dat long covid is
Maar helemaal eens, niet echt onder de indruk, verder geen test uit laten voeren.
Dan ruik ik nog even verderLong covid is als je 3 maanden later nog allerlei klachten heb.
Na 9 maanden ellende nu kan ik zeker zeggen dat dat dus niet altijd waar is. Maar er zullen zeker hypochonders bij zitten waar je verhaal voor klopt.Dan ruik ik nog even verder
Ik las trouwens ergens een stuk van een dokter en die omschreef LC op een hele nette manier als aanstellerietus
Zinktekort leidt ook tot verminderd/afwezig reukvermogen.Ik was 2 dagen mijn reuk helemaal kwijt, en nu ruik ik nog minder. Denk dat dat long covid is
Jan zegt het nog maar eens fijn precies zoals het is.
Ah duidelijk ja.Ja treffend.
Benninks reactie volgt op een poging van Sietske Bergsma aandacht om aandacht te vragen voor prikschade als mogelijke doodsoorzaak van de ondanks overleden 14-jarige Wouter Betjes.
De goegemeente straft dat meteen hard af als ongepast en lijkenpikkerij met de grootste deugers als Tim Hofman voorop.
COVID vaccinatie bijwerkingen
“Deze prikken verwoesten je immuunsysteem. De andere soort doodt snel door bloedproppen te veroorzaken. Neem alsjeblieft geen prikken meer. Ze zijn dodelijk. De prikken maken je ziek. Omikron is vaccinatieschade. Je zult sterven als je deze prikken blijft nemen.” Begrafenisondernemer doet...www.fatsforum.nl
Ja, alle bijwerkingen van de prikken zijn omgezet naar corona of Omicron.... En slapend Nsbderland snurkt rustig verderJa treffend.
Benninks reactie volgt op een poging van Sietske Bergsma aandacht om aandacht te vragen voor prikschade als mogelijke doodsoorzaak van de ondanks overleden 14-jarige Wouter Betjes.
De goegemeente straft dat meteen hard af als ''ongepast'' en ''lijkenpikkerij'' met de grootste sneuneuzen als Tim Hofman voorop.
COVID vaccinatie bijwerkingen
“Deze prikken verwoesten je immuunsysteem. De andere soort doodt snel door bloedproppen te veroorzaken. Neem alsjeblieft geen prikken meer. Ze zijn dodelijk. De prikken maken je ziek. Omikron is vaccinatieschade. Je zult sterven als je deze prikken blijft nemen.” Begrafenisondernemer doet...www.fatsforum.nl