Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
he message of "Groundhog Day" is that individuals with free will can choose goodness. It may take time, but it's the only path to redemption.
Saperdeflappies!, waren er toen ook al wappies?
Welke malloot wass toen aan de macht?Toen leefden we nog onverantwoord. Geen mondkapjes, geen 1,5 meter afstand, handen schudden, met te veel bij elkaar. Dat was gewoon vragen om problemen.
Was in België dit kranten bericht, volgens mij hadden we in nsbderland Kim wok van de PvdA met VVD en d666 aan de macht, dat paarse polder zooitjeWelke malloot wass toen aan de macht?
Inderdaad Wim Kok. Sinds 1994 9 verkiezingen gehad, maar slechts 3 minister-presidenten. Most elections don't bring changeWas in België dit kranten bericht, volgens mij hadden we in nsbderland Kim wok van de PvdA met VVD en d666 aan de macht, dat paarse polder zooitje
Ach het is er ook een voor het (dit mag ik niet zeggen) en daarna de kogelWat kan ze ook slecht liegen dat wijf. Die satanische lach ook op het eind brrrr
Ooo leuk, we mogen raden wat je niet mag zeggen? bedoel je soms: Galgenmaal?Ach het is er ook een voor het (dit mag ik niet zeggen) en daarna de kogel
Volgens mijn programma boekje doe ze niet aan galgenmaal, vegan en vegetarisch is dan verboden, wel lossen ze per direct voor heel even het ijzer tekort opOoo leuk, we mogen raden wat je niet mag zeggen? bedoel je soms: Galgenmaal?
TribunaalAch het is er ook een voor het (dit mag ik niet zeggen) en daarna de kogel
dat woord ist VERBOTEN!Tribunaal
Staat nog wel een voorspelling in...ADIEU meneer de PRESIDENT..... dat wisten ze toen al voor het jaar 2022
Volksgerecht.dat woord ist VERBOTEN!
Jij je tribunaal, ik schiet niet mis.... Ok?Volksgerecht.
Ach ik lul er niet omheen, gewoon tribunaal. Of Trolbunaal