Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Na het tribunaal komt het vuurpeloton. Eerst kijken of we toch nog nuttige info uit HUN kunnen krijgen.Jij je tribunaal, ik schiet niet mis.... Ok?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Na het tribunaal komt het vuurpeloton. Eerst kijken of we toch nog nuttige info uit HUN kunnen krijgen.Jij je tribunaal, ik schiet niet mis.... Ok?
Wat wil je eruit halen.... Ze hebben niets wat wij nodig hebben....Na het tribunaal komt het vuurpeloton. Eerst kijken of we toch nog nuttige info uit HUN kunnen krijgen.
Misschien extra namen voor het vuurpeloton.Wat wil je eruit halen.... Ze hebben niets wat wij nodig hebben....
Ik heb de clip een paar keer gekeken, maar ik haal er niet uit wat jij er uit haalt wat natuurlijk absoluut niet wil zeggen dat wat jij ziet niet klopt. Wat mij opvalt, is dat deze dame niet bekend is met camerawerk en zich er ongemakkelijk bij voelt.Wat kan ze ook slecht liegen dat wijf. Die satanische lach ook op het eind brrrr
Deze dame weet heus wel dat omicron een leugen is hoor, ik zie gewoon dat het een jokkebrok is.Ik heb de clip een paar keer gekeken, maar ik haal er niet uit wat jij er uit haalt wat natuurlijk absoluut niet wil zeggen dat wat jij ziet niet klopt. Wat mij opvalt, is dat deze dame niet bekend is met camerawerk en zich er ongemakkelijk bij voelt.
Je zal gelijk hebben. Ik heb het nog een keer gekeken. Ze heeft van die grimassen tussendoor. Ik wil liever denken dat mensen in hypnose zijn dan dat ze bewust meehelpen aan een samenleving kapot maken. Allebei is eng trouwens.Deze dame weet heus wel dat omicron een leugen is hoor, ik zie gewoon dat het een jokkebrok is.
Met een Silver Bullit? - je weet maar nooit hèJij je tribunaal, ik schiet niet mis.... Ok?
Zonde het zijn geen vampieren hooguit satanische mislukte miskramen...Met een Silver Bullit? - je weet maar nooit hè
Vuurwerkpeloton. Hebben wij er ook nog wat moois van.Misschien extra namen voor het vuurpeloton.
Niet zeuren vuurwerk is verbotenVuurwerkpeloton. Hebben wij er ook nog wat moois van.
Eerst vleermuizen... Nu muizen...
Eerst vleermuizen... Nu muizen...
Piep piepBekijk bijlage 6155 Geen woorden voor.
Iets uit de boeken van Christina von Dreien.@muis wat weet jij wat wij niet weten
Dus toch!!!Iets uit de boeken van Christina von Dreien.