Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach islamsterdam blijkbaar houden ze, zich daar niet aan de regels, knap dat ze, daar 80% moronic hebben, poging om de stad zaterdag op slot te doen misschien???Gaan ze weer
Snelle stijging zet door in Amsterdam: 80 procent besmettingen nu omikronvariant
Snelle stijging zet door in Amsterdam: 80 procent besmettingen nu omikronvariantwww.nhnieuws.nl
Zaterdag op slot zodat zondag gecanceld moet worden....Zondag.
Mike
Ja dat dacht ik ook gelijk. Maar ze hebben pech want mensen komen echt wel!Ach islamsterdam blijkbaar houden ze, zich daar niet aan de regels, knap dat ze, daar 80% moronic hebben, poging om de stad zaterdag op slot te doen misschien???
Zou March Madness kunnen duiden op het aanvangen van tribunalen?Lijkt me sterk, dan hebben ze hun prijs al binnen tribunaal stoel, Climate hoax komt direct parallel mee vanaf januari
Ja dat dacht ik ook gelijk. Maar ze hebben pech want mensen komen echt wel!
Gaan ze weer
Snelle stijging zet door in Amsterdam: 80 procent besmettingen nu omikronvariant
Snelle stijging zet door in Amsterdam: 80 procent besmettingen nu omikronvariantwww.nhnieuws.nl
Nee, komt later pas.Zou March Madness kunnen duiden op het aanvangen van tribunalen?
Waar verwijst March Madness dan naar volgens jou?Nee, komt later pas.
Mike
80% stijging, van 5 naar 9?Gaan ze weer