Coronavirus

Okee... Zijn deze uitspraken recent?? Als dat zo is... Dan raak ik heel erg in de war nu...🤯🤣

We weten al lang dat je in de war bent, maar gompie heeft wel geboostert heb ik ergens gelezen

We weten al lang dat je in de war bent, maar gompie heeft wel geboostert heb ik ergens gelezen

Tactiek denk ik want luister goed wat hij zegt: dat het klimaat groter probleem is. Misschien is C op ze einde en gaan ze de climate hoax introduceren

Tactiek denk ik want luister goed wat hij zegt: dat het klimaat groter probleem is. Misschien is C op ze einde en gaan ze de climate hoax introduceren
Lijkt me sterk, dan hebben ze hun prijs al binnen tribunaal stoel, Climate hoax komt direct parallel mee vanaf januari

• Leuk
Waarderingen: Surv

Gommers gaat helemaal los: ‘Dit is een virus van niks’​

in Mens en Dier 29 december 2021 21:35 0
Woensdagochtend zei IC-arts Diederik Gommers dat er andere coronaregels moeten komen voor jongeren. Nieuwskamer wilde hier meer over weten en belde hem. Hij ging helemaal los.
“We maken ons druk om Covid, ik vind dat echt peanuts. De hele Covid is peanuts. Ik bedoel, alle jongeren worden er helemaal niet ziek van,” zei hij. “Jongens, waar hebben we het over?”
“Als we nou een ander virus hadden gehad – daar hadden we ons zorgen [om moeten maken], maar dit is toch een virus van niks eigenlijk,” zei het OMT-lid. “We sluiten elkaar op, maar we worden er eigenlijk helemaal niet ziek van.”

Zinkende schip​

De IC-baas krijgt veel steun. “Zelfs Diederik Gommers geeft nu toe: ‘Corona is een virus van niks’. Tijd om te stoppen met alle ‘coronamaatregelen’ en weer te gaan leven! Niet in angst, maar in vrijheid!” schrijft Forum voor Democratie.
“Bijzondere uitlatingen van Gommers, ben het er helemaal mee eens,” schrijft journalist Annelies Strikkers. “Het zinkende schip verlaten. Wie doen dat ook alweer als eerste?”
“Dus we zitten in een lockdown vanwege ‘een virus van niks’,” reageert PVV-voorman Geert Wilders.

Laatst bewerkt:

En daarna ging hij vrolijk om de booster
Is, dus gelul in de ruimte, klimaat is, erger zegt hij ook nog

De Paternottetjes krijgen het stoom uit de oren. Het is nu trending topic op twitter.

Kanarisch zeezoutoplossing ingespoten gekregen, zelfde nifo dom getjilp..

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan