Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou dan klopt het toch juist wel ? Juist de mensen die erin geloven krijgen het volgens dit verhaal.Bullshit de Staten zonder restricties hadden veel minder " Besmettingen "
Nee ze, zeggen dat de mensen die de covid mythe geloven (wappies) grote kans hebben op covidNou dan klopt het toch juist wel ? Juist de mensen die erin geloven krijgen het volgens dit verhaal.
Goed bezig Sailor. Jij snapt als een goed burger dat het niet van het prikje komt.Dan ook nog bedenken dat ze voor vertrek van huis getest worden, 2 weken quarantaine met testen voor ze naar Antarctica vliegen, bij aankomst testen...
Is een variant die via sneeuw komt of zo, of de wef delegatie heeft er een paar spuitbussen Spike eiwitten losgelaten
puntje eraf voor een WEF spuitbus?Goed bezig Sailor. Jij snapt als een goed burger dat het niet van het prikje komt.
Puntjes erbij voor je krediet score.
Paar puntjes credit score is vrij zinloos bij mij, ik sta, zoveel in de min dat haal ik mn leven niet meer inGoed bezig Sailor. Jij snapt als een goed burger dat het niet van het prikje komt.
Puntjes erbij voor je krediet score.
Jamaar het zou ergert zijn als ze niet geprikt warenPaar puntjes credit score is vrij zinloos bij mij, ik sta, zoveel in de min dat haal ik mn leven niet meer in
Maar wat laat mijn comment zien, allen geprikt enkele booster.
Vooraf
10 testen
4 weken quarantaine
En nog zit de wereld schaapachtig ach wat erug
Vaccinatie helpt dus niet tegen de pinguïn variant, wat nu alle pinguïns prikken met gentherapie, kunnen ze straks vliegenJamaar het zou ergert zijn als ze niet geprikt waren