Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bisolvon voorkomt dat het 'virus' de longen in gaat?? Een virus bestaat toch niet!dit zijn de echte huisartsen, dit kreeg iemand als advies. Meteen duidelijk waarom je paracetamol beter kunt overslaan. Bekijk bijlage 8094
Bisolvon voorkomt dat het 'virus' de longen in gaat?? Een virus bestaat toch niet!
Je kunt nu wel spijkers op laag water zoeken maar het advies is vele malen beter als meeste huisartsen geven. En als je het woordje virus vertaalt naar woordje vergif (wat het in werkelijkheid is), klopt het aardig want dat bestaat wel.Bisolvon voorkomt dat het 'virus' de longen in gaat?? Een virus bestaat toch niet!
Je kunt nu wel spijkers op laag water zoeken maar het advies is vele malen beter als meeste huisartsen geven. En als je het woordje virus vertaalt naar woordje vergif (wat het in werkelijkheid is), klopt het aardig want dat bestaat wel.
en bisolvon is volgens mij een slijmoplosser, dus snap dat dit erbij staat. Zelf zou ik daar essentiële olie voor gebruiken. En paracetamol waarschuw ik velen op moment voor, werkt averechts bij de "corona" achtige klachten, ik wist niet dat glutation afvangt. Weer wat geleerd. Maar paracetamol sowieso slecht, in Amerika heet het Tylenol en daar is genoeg over te doen. Mijn dochter mogen ze het absoluut niet (meer) geven met al een slecht ontgiftingssysteem.Ik vind het ook een goed advies. Zink, Quercetine, Vitamine D. Lijkt me niks mis mee.
Welke olie zou je daarvoor gebruiken en hoe pas je die dan toe?en bisolvon is volgens mij een slijmoplosser, dus snap dat dit erbij staat. Zelf zou ik daar essentiële olie voor gebruiken. En paracetamol waarschuw ik velen op moment voor, werkt averechts bij de "corona" achtige klachten, ik wist niet dat glutation afvangt. Weer wat geleerd. Maar paracetamol sowieso slecht, in Amerika heet het Tylenol en daar is genoeg over te doen. Mijn dochter mogen ze het absoluut niet (meer) geven met al een slecht ontgiftingssysteem.
ik stuur je wel even een berichtje, anders beginnen ze weer te "mekkeren" over takjes en blaadjes topicWelke olie zou je daarvoor gebruiken en hoe pas je die dan toe?
Wil je mij ook sturen aub? Ik slik al vele winters slijmverdunners en zou best een alternatief willen.ik stuur je wel even een berichtje, anders beginnen ze weer te "mekkeren" over takjes en blaadjes topic
Dan plaats je het toch in het takjes en blaadjes topic, ik wil het ook wel weten !ik stuur je wel even een berichtje, anders beginnen ze weer te "mekkeren" over takjes en blaadjes topic
Tuurlijk geef mij de schuld maarik stuur je wel even een berichtje, anders beginnen ze weer te "mekkeren" over takjes en blaadjes topic
en ik pakte het nog wel heel taktisch aan, wil geen tere zieltjes martelenTuurlijk geef mij de schuld maar
Nou is dan ook weer duidelijk.. we wisten het eigenlijk al..maar toch