Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk verhaal, ik volgde Dr Selbi al vele jaren voor zijn dood en schreef er al een artikel over indertijdAls factcheckers zeggen dat virussen bestaan, dan bestaan ze niet.
Fact Check: Viruses DO Exist; NOT Just Cell Erosion Caused By Mucus From Food We Eat | Lead Stories
Was the late herbalist known as "Dr. Sebi" (real name Alfredo Bowman) correct when he claimed that viruses don't exist?...leadstories.com
Voorjaarsschoonmaak is begonnen, en het is nog niet eens maart ;-)Sywert wordt onder de bus gegooid om de aandacht af te leiden van nog veel corruptere deals waar nog veel meer geld mee gemoeid is via allerlei schimmige constructies en firma"s.
Mike
Morgen wel..... March Madness.... Kom maar op ben er klaar voorVoorjaarsschoonmaak is begonnen, en het is nog niet eens maart ;-)
Nou echt wel, anders ik welMorgen wel..... March Madness.... Kom maar op ben er klaar voor
Ab Gietelink, 27 februari 2022
Het Viroscience Lab van het Erasmus MC werkt in samenwerking met de GGD en het Rotterdamse gemeentebestuur aan een nieuw ‘’hoog risico’’ Laboratorium voor virusonderzoek in de Rijnmond.
Ik dacht dat deze Criticaster1960 wel aardig "wakker" was. Blijkbaar toch niet.
Ok en dat helpt bij een kuch nies proest....comments lezen helpt.. Dochter heeft hartafwijking en wilde zelf testen.
Ik heb ook afwijkingen..ik ben postbode en werk voor een hongerloontjeOk en dat helpt bij een kuch nies proest....
Ik heb meerdere afwijkingen testen helpt daar niets aan.
Na bijna 6 jaar voorbereiding en kennis vergaren zijn vele wakkeren weer schaapjes om de Russen help help.... PfffffHet wordt steeds duidelijker waar iedereen zit met zijn/haar bewustzijnsniveau, vooral als het gaat over Rusland!
Mike
En dus ga je dit pontificaal op Twitter plaatsen? Deze 'rechtse' Twitteraar heeft afgedaan!comments lezen helpt.. Dochter heeft hartafwijking en wilde zelf testen.
Had je maar een vak moeten lerenIk heb ook afwijkingen..ik ben postbode en werk voor een hongerloontje
Heb ik geleerd maar hier ben ik vrij en heb van niemand last! Geen mondkapjes en ander corona gezeik. Echt een bewuste keuze geweest!Had je maar een vak moeten leren
Mooi toch deze tijd nu leer je echt de mensen kennen en weet je precies wie je om je heen moet verzamelen. Ik zie het als iets positiefs.Het wordt steeds duidelijker waar iedereen zit met zijn/haar bewustzijnsniveau, vooral als het gaat over Rusland!
Mike