Coronavirus

Ik hoor wel veel nu in mijn omgeving dat mensen voor de 2e keer of 3e keer weer ziek zijn. Dat ze echt platliggen dan hè. Dat zullen die gifstoffen wel zijn die ze over ons uitstorten middels chemtrails. ‘Griep’ is namelijk niets anders dan gifstoffen waarvan het lijf zich probeert te ontdoen.
Mijn oudste zoon is voor de 3e keer ziek. Ook IVM kan dit helaas niet tegenhouden want heb hem meerdere malen IVM kuurtjes gegeven.

Ik hoor wel veel nu in mijn omgeving dat mensen voor de 2e keer of 3e keer weer ziek zijn. Dat ze echt platliggen dan hè. Dat zullen die gifstoffen wel zijn die ze over ons uitstorten middels chemtrails. ‘Griep’ is namelijk niets anders dan gifstoffen waarvan het lijf zich probeert te ontdoen.
Mijn oudste zoon is voor de 3e keer ziek. Ook IVM kan dit helaas niet tegenhouden want heb hem meerdere malen IVM kuurtjes gegeven.

Een collega die normaal vrijwel nooit “ziek” is is nu al een week thuis en was dat drie maanden geleden ook.
Natuurlijk is hij “gevaccineerd”.

We actually have a Dr. Fauci sighting and you're not going to believe this....
He's pushing a new Omicron variant called BA.2...😂😂😂😂😂😂
It will supposedly erase many of the gains we've gained so far.
Is it just me or has Fauci seemed to age rapidly? Not getting much sleep Anthony?

Sauce:

Mike

• Haha
Waarderingen: Surv
Ik zag gisteravond zwarte strepen in de lucht :confused:

While some Cabal members are panicking and showing up on TV….

Fauci hides under a blanket and wants to escape.

I can’t wait until he’s crying in a Gitmo cell.

Mike

"Completely Incompetent" - Dr. Peter McCullough Takes Off the Gloves for Tony Fauci

"He's physically a small man from a pretty small position at the NIH, and he has kind of maneuvered himself into a position of power. I mean, doesn't that sound like a pretty small man from a pretty small place who maneuvered himself into a position of power back in Nazi Germany?"

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan