Coronavirus

Hospitals receive payments for testing every patient for COVID, every COVID diagnosis and every ‘COVID death,’ as well as any time they use remdesivir and mechanical ventilation.

Mike

Marc Van Ranst krijgt ongewenst bezoek van “groepje antivaxers” uit Nederland: “Deur in hun gezicht toegesmeten”​

Viroloog Marc Van Ranst heeft thuis bezoek gekregen van een groep Nederlandse tegenstanders van het coronabeleid. “Ze wilden de Anton Mussertprijs overhandigen (Anton Mussert was een Nederlandse nazi)”, zegt de viroloog op Twitter. “Ik heb de deur in hun gezicht toegesmeten en eens goed gevloekt. Wat een abjecte idioten!”

Goh, hij is helemaal niet blij met zijn Anton Mussert prijs! 🤭

Het lijkt erop dat de Lancet nu complottheorieën publiceert. Waarom zou 's werelds toonaangevende medische tijdschrift zoiets doen?

De auteurs zeggen dat ze het virus nooit hebben geïsoleerd, weg van alle andere bronnen van genetisch materiaal, en dat ze nooit een virusisolaat hebben gehad bij het ontwikkelen van de PCR-test.

Dus wat deden ze? Ze hebben het virusgenoom uitgevonden op een computer. Ze zeggen ook dat vanwege het falen om het virus te isoleren, de PCR valse positieven geeft van je eigen exosomen (dwz celafval).

Ik zeg dit al meer dan 2 jaar. Ik ben bestempeld als een complottheoreticus.

https://www.researchgate.net/public...exosomes_in_false-positive_covid-19_PCR_tests

Dit is correct, het 'virus' werd aangeleverd aan Drosten in Duitsland als een computermodel, NIET als 'geinfecteerd' weefsel. Drosten heeft het conputermodel vervolgens gematerialiseerd op een gistcultuur en daar de PCR-test op geent.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan