Geen waanzin zo groot...
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Langzaam druppelt dat wat we al 2 jaar zeggen bij de MSM naar binnen.
Column | Altijd zelf nadenken, dat leerde me de Covid-crisis
Langzaam lossen de laatste restjes Covid in het niets op. De Eerste Kamer gaat als het goed is een einde maken aan de coronawet die de minister van Volksgezondheid in staat stelde om twee jaar lang per decreet te regeren. De oversterfte is volledig overgenomen door influenza en andere oude...www.nrc.nl
Langzaam druppelt dat wat we al 2 jaar zeggen bij de MSM naar binnen.
Column | Altijd zelf nadenken, dat leerde me de Covid-crisis
Langzaam lossen de laatste restjes Covid in het niets op. De Eerste Kamer gaat als het goed is een einde maken aan de coronawet die de minister van Volksgezondheid in staat stelde om twee jaar lang per decreet te regeren. De oversterfte is volledig overgenomen door influenza en andere oude...www.nrc.nl
“De heersende theorie sloot bovendien heerlijk aan bij de diepgewortelde westerse aversie tegen mondkapjes. U weet wel, die maatregel die wél effectief infecties voorkwam. ”
Ja ...en de oversterfte is overgenomen door influenzaTja maar en passant toch nog wel ff de effectiviteit van mondkapjes een beetje gaan lopen verdedigen! Wat voor schaap ben je dan. Zelfs Jaap van D. kon met goed fatsoen dat nut niet verdedigen.
Ja idd hoe ze het verzint!Ja ...en de oversterfte is overgenomen door influenza
En wie komt er ook weer in beeld?De NOS loopt alvast vooruit op het nieuws van het najaar. https://nos.nl/artikel/2429004-door-uitblijven-coronastrategie-komt-lockdown-weer-in-beeld
Dave noemt dat “building the narrative”.
Ik ben zo benieuwd hoe het najaar eruit gaat zien. Ze plannen dit maar zal de massa erin meegaan?
Ik heb al vaker over deze man bericht."Iedereen lijkt wel in slaap gevallen, het is een beetje de kop in het zand steken", verwoordt David Jongen, directeur van het Zuyderland-ziekenhuis en vicevoorzitter van de Vereniging van Ziekenhuizen, de zorgen van zijn collega-directeuren.
herkenbaar, jonge vent die ik ken (29) loopt al tijden te kwakkelen/rochelen/hoesten, meerdere keren gevaccineerd en al 3 keer Cojona gehadZijn er bij jullie ook zoveel mensen in de omgeving aan het hoesten en snotteren?
Lijkt wel of iedereen in mijn woonomgeving het hoestsyndroom te pakken heeft.
En dan bedoel ik niet af en toe een kuchje, maar constant van die hoestbuien waarbij je hoort dat er meer mee omhoog komt dan alleen lucht.
Mijn directe buurman had het flink te pakken, die had zo'n andere stem dat ik dacht nieuwe buren te hebben. Die klonk ook echt als een zeehond met zware bronchitis.
Maar gelukkig zijn ze allemaal wel gefuckzineerd, anders was het nog veeeeeel erger.
Gewoon extra booster van de huidige, die ontwikkeld is voor tig mutaties geleden, de 2019 versie. Kun je weer een maandje vooruit!Is er al een vaccinatie tegen de nieuwe varianten?
Ik ben graag up-to-date.