KefirKev
Well-known member
Wie intensief beweegt, haalt vaker adem en stoot dus ook meer aerosolen uit. Zo kan ook het coronavirus zich verspreiden.
Sporten is ongezond, neem gewoon een prikje, mondkapje op en bananen in je oren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wie intensief beweegt, haalt vaker adem en stoot dus ook meer aerosolen uit. Zo kan ook het coronavirus zich verspreiden.
Sporten is ongezond, neem gewoon een prikje, mondkapje op en bananen in je oren.
The CDC's school mask mandate guidance gets wrecked by 'The Lancet.'
tinyurl.com/4y255v77
Altijd een reden bedenken om geen verantwoordelijkheid te nemen.DIT is het punt. De mensen zien dat het een wanbeleid is geweest maar schrijven het toe aan incompetentie. Ze denken: 'Ze hebben het geprobeerd maar wisten ook niet beter'. Als uit gaat komen dat de prikjes desastreus waren, zullen ze dat ook weer onder deze uitspraak schalen. Als men ze dan confronteert met het feit dat wij het allemaal al van de daken geschreeuwd hebben, erop gewezen hebben, ervoor uitgelachen zijn, geslagen zijn, gecensureerd geworden zijn, dan zeggen ze: 'Ja, omdat jullie zo tegen alles waren konden we dat niet serieus nemen.
Dat is waarom er niets gebeurt bij de normies. Niets wordt toegeschreven aan bewuste boosheid.
Dorothé
Werkt goed als stemwijzer die lijstjes
Ja Edwin, soms is het door de zure appel heenbijtenDit valt me tegen van D66. Dat had ik niet verwacht van deze partij. Ik ben geschokt.
Rustig maar, D66 zal er vast een goede reden voor hebben, je moet hier maar niet over nadenken en gewoon genieten zolang het nog kan!Dit valt me tegen van D66. Dat had ik niet verwacht van deze partij. Ik ben geschokt.