Ik ben nogal beelddenker .... is ze voorover gevallen toen ze te lang naar der gleuf keek? Als ik mijn veters wil vastknopen val ik al voorover.Heel simpel er stond een besmette vrouw bij de deur en die persoon keek net iets te lang naar de gleuf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben nogal beelddenker .... is ze voorover gevallen toen ze te lang naar der gleuf keek? Als ik mijn veters wil vastknopen val ik al voorover.Heel simpel er stond een besmette vrouw bij de deur en die persoon keek net iets te lang naar de gleuf
we doen het voor de anderen, we doen het voor...Ik heb net voor je op Joop gekeken, waarschuwing niet doen, slecht voor je ogen je gaat direct over je nek, en je test positief voor idioterie als je langer dan 10 seconden kijkt
Zet het zelf op Joop ik blijf ver van deugers in het algemeenWat doen mondkapjes echt met je lichaam?
Christina Parks, Ph.D., legt uit hoe het lichaam worstelt om in balans te komen en welk effect dat heeft op verschillende organen.
Deel dit filmpje met alle linkse deugers.
Link:
Back to School in 2022 | America's Frontline Doctors
AFLDS Issue Briefs for Citizens, Policymakers and Physiciansaflds.org
Das wel een enorme pechvogel.
Maar hoe weet je dat het Corona is dan?? Zijn mensen nog steeds aan het testen danDe vrouw van een collega zit erg ziek thuis met "corona".
Ze heeft natuurlijk wel alle prikken gehad.
Maar hoe weet je dat het Corona is dan?? Zijn mensen nog steeds aan het testen dan
Waar zijn mensen mee bezig zeg geen test is geen 'Cojona'Of ze een stok ik haar neus heeft laten stoppen weet ik niet. Maar er wordt zeker nog wel getest. Heb ik nu al een paar keer gehoord.
De c is controle de t is zoals Mike zegt... TeringDe C is Corona.
Wat betekent die T?