Coronavirus

Ooooh Haaaaans, we moeten naar de schuilkelder :eek:

Minister Ernst Kuipers van Volksgezondheid verhoogt het alarmniveau door de coronathermometer een standje hoger te zetten. Van 'laag' naar 'verhoogd'. Die thermometer meet de druk op de samenleving en de zorg. Deze week werden gemiddeld 913 COVID-patiënten per dag in de Nederlandse ziekenhuizen behandeld, een stijging van 39 procent vergeleken met vorige week.

Ooooh Haaaaans, we moeten naar de schuilkelder :eek:

Vergeet het mondkapje niet. Ook in de schuilkelder is het niet helemaal veilig.

Ik kreeg een brief van de huisarts of ik een afspraak wilde maken voor een booster. Anders zou ik ziek kunnen worden van het virus. Daarvoor had ik al een brief gehad voor een prik tegen het griepvirus. Het wordt een hele verzameling brieven zo in de prullenbak. Wat moet ik er anders mee? Heeft een booster trouwens wel zin als je niet gevaccineerd bent?

Ik kreeg een brief van de huisarts of ik een afspraak wilde maken voor een booster. Anders zou ik ziek kunnen worden van het virus. Daarvoor had ik al een brief gehad voor een prik tegen het griepvirus. Het wordt een hele verzameling brieven zo in de prullenbak. Wat moet ik er anders mee? Heeft een booster trouwens wel zin als je niet gevaccineerd bent?
Ik heb ze allemaal bewaard👍🏻 kan nog wel eens als bewijs gebruikt worden😉

Heb ze bewaard, zodat ik eens een keer niet hoef mee te doen met een petitie voor een aangifte die niet in behandeling wordt genomen, maar kan meedoen als 'Bewijsstuk 12' van 'medeaanklager 23.765' (Neurenberg2023) en mp3 '🎶we eten wat je postcode is en gaan van arm naar arm' (bewijsstuk 23').

🍿[klik = geluid van knopje dat ingedrukt wordt]
🍿[woesh = geluid van een valluik]
🍿en ..... geluid van individueel verschillend gegorgel;
ik zet 10 euri in op 'speenvarken' voor de Prikpooier der Lage Landen

Een booster kan je toch alleen krijgen als alle voorgaande prikken zijn ingespoten?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan