edwin
Well-known member
De c is controle de t is zoals Mike zegt... Tering
Zwanger
Dan kan je beter corona hebben. Daar ben je na twee weken vanaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De c is controle de t is zoals Mike zegt... Tering
Zwanger
noemen we dat vanaf nu Long Kids ???Dan kan je beter corona hebben. Daar ben je na twee weken vanaf.
Goeie....noemen we dat vanaf nu Long Kids ???
Minister Ernst Kuipers van Volksgezondheid verhoogt het alarmniveau door de coronathermometer een standje hoger te zetten. Van 'laag' naar 'verhoogd'. Die thermometer meet de druk op de samenleving en de zorg. Deze week werden gemiddeld 913 COVID-patiënten per dag in de Nederlandse ziekenhuizen behandeld, een stijging van 39 procent vergeleken met vorige week.
Ooooh Haaaaans, we moeten naar de schuilkelder
Minister Kuipers geeft coronawaarschuwing af, aantal ziekenhuisopnames stijgt
Minister Ernst Kuipers van Volksgezondheid verhoogt het alarmniveau door de coronathermometer een standje hoger te zetten. Van 'laag' naar 'verhoogd'. Die thermometer meet de druk op de samenleving en de zorg. Deze week werden gemiddeld 913 COVID-patiënten per dag in de Nederlandse ziekenhuizen...www.rtlnieuws.nl
DesinfectiemiddelVergeet het mondkapje niet. Ook in de schuilkelder is het niet helemaal veilig.
De vrieskist.Desinfectiemiddel
Mondkapje
Zonnebrandcrème
1,5 Meter afstand
Vergeet ik nog iets?
Ik heb ze allemaal bewaard kan nog wel eens als bewijs gebruikt wordenIk kreeg een brief van de huisarts of ik een afspraak wilde maken voor een booster. Anders zou ik ziek kunnen worden van het virus. Daarvoor had ik al een brief gehad voor een prik tegen het griepvirus. Het wordt een hele verzameling brieven zo in de prullenbak. Wat moet ik er anders mee? Heeft een booster trouwens wel zin als je niet gevaccineerd bent?
Die 1,5 meter is wel 4 maanden te laatDesinfectiemiddel
Mondkapje
Zonnebrandcrème
1,5 Meter afstand
Vergeet ik nog iets?
Ach beter nu dan als met mn 60 ste
Cojonamelder app aanzettenDesinfectiemiddel
Mondkapje
Zonnebrandcrème
1,5 Meter afstand
Vergeet ik nog iets?
Ze doen maar ze kunnen de cholera krijgen met hun maatregelenZiekenhuisopnames door corona lopen op, waarschuwingsniveau verhoogd
Er liggen nu 1160 mensen met corona in het ziekenhuis.nos.nl
Zou er niet ook vandaag gestemd worden over de permanente coronawet?
Dorothé
Heb ze bewaard, zodat ik eens een keer niet hoef mee te doen met een petitie voor een aangifte die niet in behandeling wordt genomen, maar kan meedoen als 'Bewijsstuk 12' van 'medeaanklager 23.765' (Neurenberg2023) en mp3 'we eten wat je postcode is en gaan van arm naar arm' (bewijsstuk 23').Ik kreeg een brief van de huisarts of ik een afspraak wilde maken voor een booster. Anders zou ik ziek kunnen worden van het virus. Daarvoor had ik al een brief gehad voor een prik tegen het griepvirus. Het wordt een hele verzameling brieven zo in de prullenbak. Wat moet ik er anders mee? Heeft een booster trouwens wel zin als je niet gevaccineerd bent?
Ik kreeg een brief van de huisarts of ik een afspraak wilde maken voor een booster. Anders zou ik ziek kunnen worden van het virus. Daarvoor had ik al een brief gehad voor een prik tegen het griepvirus. Het wordt een hele verzameling brieven zo in de prullenbak. Wat moet ik er anders mee? Heeft een booster trouwens wel zin als je niet gevaccineerd bent?
Ja je vergeet het belangrijkste: de booster!Cojonamelder app aanzetten
Extra voorraad cojonazelftesten
Tros bananen (voor de zekerheid)