Op 17 maart 2021 ging dit bericht naar al mijn contacten op WhatsApp en vele anderen per eMail
"Beste familie en vrienden. Zouden jullie kennis willen nemen van het artikel over het nRNA vaccin. Eergisteren ben ik te weten gekomen hoe levensgevaarlijk het vaccin is. Voor diegene die geen Engels kunnen laat iemand het je uitleggen. Het is een boodschap van leven of dood. Een tweede kans is er niet !! gedachtenvoer.nl "
Prominent op de site stond toen o.a dit artikel
gedachtenvoer.nl
Geen enkele reactie van de oproep, nada noppes
Bij mijn zwager had ik toen aangeboden dat ik mijn dochter kon vragen of ze de video wilde vertalen als jullie ar samen naar zouden kijken.
Twee blauwe vinkjes, gelezen maar geen reactie
Twee weken geleden hoorde ik dat de badkamer aangepast moest worden, hij kon niet meer in bad, een ander vertelde dat mijn zwager er heel slecht uitziet. Hoorde gisteren dat hij hartklachten had.
Al die jaren dat we het ergens over hadden met mijn zwager had ik meningsverschillen; "Je hoeft mij niets te vertellen, ik loop al wat jaartjes mee en lees de krant ook"
Dus nu contact opnemen is kansloos, de dokter, zijn dokter zal het wel weten wat het beste is.
De problemen hoorde ik zijn waarschijnlijk te wijten aan het werk als schilder, ...
Het wachten is nu wanneer het einde oefening is, zo gaat dat in 'onze' tijd
Niks zeggen is het beste, het is toch mosterd na de maaltijd
Even testen hoe dik de olifanten huid al is aangesterkt