Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Let’s Declare a Pandemic Amnesty
Let’s focus on the future, and fix the problems we still need to solve.www.theatlantic.com
To be clear: I won't forgive 'leaders', who stripped ppl of fundamental rights + imposed mRNA injections, claiming it a necessity to stop virus!
I do however forgive all those, who fell victim to the unscrupulous elites' narrative. That happens to ppl in totalitarian regimes!
Ben ook wel benieuwd hoe dat gaat zijn 'hierna'. Mijn schoonbroer, die verklaarde dat de ongevaxden moesten vastgehouden worden met 10 man en dan de spuit erin.....Daar ben ik het mee eens. Ze hebben zich laten misleiden. Niet slim, maar het zijn daarom geen misdadigers. Waar ik wel problemen mee hebt zijn degene die zich als priknazi hebben gedragen en zeiden "het is een keuze" toen ik dingen niet mocht doen. Nee, het was niet mijn keuze om uitgesloten te worden. Het was hun keuze om mij uit te sluiten.
Van mij mag dat soort volk ergens ver weg in Siberië worden opgeborgen.
Van Ranst vindt het ‘een serieus mankement aan de EU wetgeving. Hokuspokus-middeltjes worden toegelaten’, aldus van Ranst op Twitter.
Blijft over dat mensen wellicht liever de niet-werkende virusremmer van het Kruidvat willen gebruiken dan de niet-werkende, vaak ziekmakende en dodelijke vaccins die door Koopmans en van Ranst gepropageerd worden.