63% nog steeds.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog steeds 63%
Testen aan de achterkant .. dat heet een Anal Schwab
Mijn uitslag:
Onbesmet
Jij bent niet vatbaar voor het coronavirus. Voordat je juicht: jouw immuniteit voor Covid-19 betekent dat je een zeer zeldzame genmutatie hebt en dat je de rest van je leven in een medisch laboratorium in Reykjavik zal worden vastgehouden om beenmerg af te staan.
Mike
Het overheidsnarratief begint een beetje te lijken op ...NUcheckt: Overheid beweert terecht dat coronavaccin virusverspreiding tegengaat
NUcheckt controleert berichten op hun betrouwbaarheid. Dit keer kijken we naar berichten over de bescherming die coronavaccins bieden tegen de besmetting van anderen. Europarlementariër Rob Roos (JA21) stelt dat de overheid loog toen ze zei dat gevaccineerden ook anderen beschermen. Maar zijn...www.nu.nl
mafklappers
Klopt dus helemaal niets van, ze zijn zo geschrokken van die 63% dat ze het gewoon hebben stopgezetNog steeds 63%
Wat is het verschil tussen de Russische Kerk en het katholicisme en protestantisme???????
Hungary backs more World Bank funds for Ukraine - Daily News Hungary
Hungary supports Ukraine and neighbouring countries affected by the war there receiving more funds from the World Bankdailynewshungary.com
In ieder geval een miljoen westerse christelijk georienteerde vluchtelingen vanaf de oostgrens i.p.v. de steeds vaker vuurwapendragende raketgeleeerden uit Afrika aan de zuidgrens. Als die blijven is in 1 jaar de bevolking met 10% toegenomen.
OrthodoxWat is het verschil tussen de Russische Kerk en het katholicisme en protestantisme?
Sorry. Kan daarbij niet helpen. Onderstaand is geen persoonlijke aanval maar kwam op a.g.v. de vraag.Wat is het verschil tussen de Russische Kerk en het katholicisme en protestantisme?
Cerberus, gryphon of centaurus? 'Wedloop van coronavarianten gaande'
Er gaan in Nederland veel verschillende varianten van het coronavirus rond. Dat zegt een woordvoerder van het RIVM. Het gaat om subvarianten van omikron en de meeste hebben nog niet de overhand genomen zoals omikron dat eind 2021 deed. Inmiddels is het slecht te voorspellen welke subvariant...www.rtlnieuws.nl
Nou, ik zou inzetten juist : want WELKE gaat er winnen ?Moet ik nu bang worden
Geen..... Ze verzinnen wel een dodelijke variant nog, uit Rusland of zo.... Kunnen ze Putin de schuld gevenNou, ik zou inzetten juist : want WELKE gaat eer winnen ?
Als ik het goed heb is de leider van de orthodoxe kerk een patriarch, terwijl de leider van de 'normale' katholieke kerk de paus is. Het zijn echt verschillende stromingen binnen het katholicisme. Orthodoxe landen zijn bijvoorbeeld Rusland, Griekenland en Servie. (en vast nog meer)Orthodox
Bij RIVM werken ongeveer 1500 ambtena.... varianten???
Cerberus, gryphon of centaurus? 'Wedloop van coronavarianten gaande'
Er gaan in Nederland veel verschillende varianten van het coronavirus rond. Dat zegt een woordvoerder van het RIVM. Het gaat om subvarianten van omikron en de meeste hebben nog niet de overhand genomen zoals omikron dat eind 2021 deed. Inmiddels is het slecht te voorspellen welke subvariant...www.rtlnieuws.nl
Er gaan in Nederland veel verschillende varianten van het coronavirus rond. Dat zegt een woordvoerder van het RIVM. Het gaat om subvarianten van omikron en de meeste ...