Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Misschien heb je wel gelijk Binc dat het eventuele vaccin dodelijk is en niet het virus en dat deze mensen gewoon proefkonijnen zijn….ik houd alles open.
Trouwens het boek wat Martin Vrijland noemde was al geschreven in 1981:
Ja, wie weet. Het is allemaal erg vaag voor wat betreft info en de gebeurtenissen erom heen. Maar dat het niet klopt is wel duidelijk. Wellicht was de schrijver van het boek een toekomst voorspeller.
voor zover ik steeds heb begrepen is er geen vaccin voorhanden om te behandelen.
Echter, we weten niet hoe de mensen in china behandeld worden. Als ze een vaccin gebruiken
dan is er ook niet bekend gemaakt of dat werkt ja of nee. Een klokkeluider zou het antwoord dan moeten geven. of gewoon iemand die inmiddels beter is verklaard en stiekum een bericht naar buiten smokkelt.
Ik ga ervan uit dat dit allemaal een vooropgezet plan is maar we weten ook niet waarom ze dit nu precies doen.
Ook dat stuk vind ik verwarrend. Lees sommige berichten dat er al wel een vaccin is die klaar ligt. Er zijn van allerlei theorieën die rond gaan.
Het is lastig bij te houden in elk geval. Ben ook op onderzoek geweest naar testen die gedaan worden met vaccins voor hiv. Ik las dat ze bezig zijn met een test waarin een verkoudheidsvirus is toegepast of zoiets. Nog niet helemaal duidelijk voor mij maar de resultaten zouden eind 2020 bekend moeten zijn. Heb die gegevens nu ook niet paraat en nog niet helemaal helder. Dus moet nog ff verder in spitten.
De dood van die wetenschapper en het verdwijnen van die journalist die gegevens naar buiten wilde brengen is ook verdacht en zeer vaag.
Ik begreep dat het virus alleen kan overleven op levende mensen, misschien ook disinfo?. Begrijp dus ook niet goed waarom ze al dat geld gaan ontsmetten en de pakjes van Alie niet.
Dit zal toch ook niet zo gezond zijn? Soort chemtrails op kantoor:
?s=20
Er zijn zoveel vreemde dingen. Ze ontsmetten ook klas lokalen waar mensen zitten. Met al die gassen. En wat ik ook steeds vreemder vind zijn al die filmpjes van mensen die uit auto’s en zo getrokken worden. Het vreemde is dat er mensen zijn die dit van dichtbij filmen. Als je als overheid iets te verbergen hebt dan pakken ze die mensen toch aan? Of ben ik seniel? En dan ook nog de vraag, we weten helemaal niet zeker of dit filmpjes zijn van nu met Corona virus. Wie zegt dat het niet uit de periode van Sars is? Het is allemaal zo duister en vaag. Geen touw aan vast te knopen.
Alle Chinese burgers moeten een eigen QR-code krijgen. Zo wil het land burgers beter in de gaten houden, om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.
Volgens dit artikel is dit virus inderdaad discriminerend gericht op Aziaten. De mensen die buiten Zie zijn overleden zouden Aziatische toeristen zijn.