COVID vaccinatie bijwerkingen

Als het vaccin zo geweldig is, waarom vallen zoveel mensen dan dood neer?​

in Buitenland 14 december 2021 15:00 34 Reacties

De coronavaccins lijken een wereldwijde gezondheidsramp te veroorzaken, maar de media houden de kaken stijf op elkaar, schrijft de Amerikaanse radiopresentator en politiek commentator Wayne Allyn Root voor de website Townhall. “Waarom?”
Het Japanse ministerie van Volksgezondheid heeft gewaarschuwd dat de vaccins van Moderna en Pfizer bij jonge mannen hartproblemen kunnen veroorzaken. Japanse gezondheidsexperts zien het aantal gevallen van myocarditis en pericarditis bij jonge mannen en tieners omhoog schieten.
Over de hele wereld explodeert het aantal hartstilstanden, hartaanvallen en hartontstekingen. Jonge sporters zakken op het veld in elkaar; voetballers vallen midden in de wedstrijd dood neer; scheidsrechters, trainers en zelfs fans krijgen plotseling last van hartproblemen. “Dit is nog nooit eerder gebeurd. Het is een epidemie,” zegt Root.

Zou je zoiets in je lichaam injecteren?​

“Wat hebben al deze slachtoffers met elkaar gemeen? Ze zijn allemaal gevaccineerd,” aldus Root. In de Verenigde Staten worden zoveel zieke mensen binnengebracht dat er niet genoeg bedden of verplegers zijn. Zieke patiënten liggen op de gang. Artsen en experts noemen het een ‘mysterie’. Ze kunnen maar niet begrijpen wat er gebeurt.
Ik kan het mysterie oplossen. Ik denk dat de spoedeisende hulpen en ic’s worden overspoeld door mensen die zijn beschadigd door de coronavaccins. De aandoeningen die zich vooral voordoen – hartaanvallen, hartstilstanden, beroertes, bloedproppen, orgaanfalen – worden ook gemeld als bijwerking, stelt Root.
“Wat toevallig.”
De Amerikaanse medicijnautoriteit FDA zegt 75 jaar nodig te hebben om alle informatie over het coronavaccin van Pfizer naar buiten te brengen. Ze beweren dat het vaccin volstrekt veilig en effectief is, maar willen de informatie over de testresultaten en ingrediënten pas vrijgeven als iedereen die ernaar vraagt dood is. Schept dat vertrouwen? Zou je zoiets in je lichaam injecteren?

Er is iets heel ergs en heel duisters aan de hand​

Een rechter heeft bepaald dat een deel van de informatie meteen naar buiten moest worden gebracht. Uit de eerste pagina’s blijkt dat het Pfizer-vaccin in 1223 gevallen dodelijk was. En bijwerkingen die vaak voorkomen: hartaanvallen en hartproblemen.
Bronnen hebben aan Root laten weten dat er zoveel slachtoffers zijn die bijwerkingen melden bij het VAERS, de Amerikaanse tegenhanger van het Lareb, dat de registratie achterloopt. “Misschien zijn er nog wel 20.000, 40.000 of 60.000 sterfgevallen die verwerkt moeten worden.” Volgens zijn bronnen gaat het om ‘duizelingwekkende aantallen’.
“Nu weten jullie waarom de spoedeisende hulpen en ic’s worden overspoeld door hele zieke mensen,” schrijft Root. “Er is iets heel ergs en heel duisters aan de hand.”

Laatst bewerkt:

Het is ook voormalig Tweede Kamerlid Henk Krol opgevallen dat veel topsporters plotseling kampen met gezondheidsproblemen. “Het zijn niet alleen de zogenaamde wappies die opmerken dat de laatste tijd opvallend veel topsporters last hebben van hartproblemen. Toeval?” vraagt Krol.

“Laat deskundigen een duidelijke verklaring geven. Met onrust is niemand gediend,” voegt het oud-Kamerlid toe.

"Laat deskundigen een duidelijke verklaring geven."
Nu maar eens afwachten wie zichzelf weer op de borst klopt als deskundige. Voorlopig schrikt men nog als ik uitleg dat dierenartsen aan de begin stonden van deze hele pandemie en ik toch niet voor mijn gezondheid naar een dierenarts ga.

Overigens mist hij ook de plank daar waar deskundigen [HEEL VEEL zelfs] zich al hebben uitgesproken. Ik vermoed dat hij graag wacht op de betrouwbare aanwijzing van een deskundige van demissionair volksbediende Snuif, net zoals deze het RIVM als betrouwbaar had aangewezen op het moment dat FvD om de cijfers vroeg.

Vervolg eigen ervaringen:

Eerder bericht: twee personen waar hartfilmpje gemaakt en waar problemen aangetroffen waren. [Onderzoek was in kader van door bedrijf aangeboden gezondheidsonderzoek. Dat onderzoek was eerder ook al aangeboden; is bedrijfsbeleid en heeft niets te maken met huidige situatie.]
Een persoon hiervan wordt behandeld met medicatie, maar werkt niet. Heeft te horen gekregen dat hij enkele weken hiervoor een hartaanval gehad heeft. Benoemt zelf de koppeling met prik niet, maar enkele andere geprikten {!} keken wel erg zuur toen ze dit hoorden.

Ander heeft teveel witte bloedlichamen en voorlopig geen oplossing.

Nog weer ander heeft een open wond. Deze was er al vóór de prik, wilde toen al niet genezen maar na de prik slaan diverse intensieve behandelingen nog steeds niet aan.

Je moet het koppelen invoelen.
Geen keiharde 'I told you so' te 'bewijzen' in mijn omgeving tot nu toe.

Toch verneem ik van een geprikte dat hij niet op tv maar wel 'in de wandelgangen' hoort dat mensen met de 3e prik in het ziekenhuis belanden. Als één iemand dit hoort, horen meerderen het. Ik ga er dan ook van uit dat de geprikten ondertussen toch echt wel een keer de negatieve zooi gehoord hebben. Hopelijk doen die prikkels links en rechts straks een stevige alarmbel rinkelen.

De leugens zijn ook bekend dus ook daar is er hoop.

De zorgsector weet het wel, maar kijkt weg:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan