Bull
Well-known member
Vluchten kan niet meerVluchten dan voor het te laat is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vluchten kan niet meerVluchten dan voor het te laat is
Overbegrafenissen, je las het woord hier voor het eerstDat is gewoon toeval, ze zijn al bezig dit op te lossen door zoveel mogelijk patiënten naar de andere gebieden te transporteren, over een paar weken is het gelijk getrokken......
Dan moeten we kijken naar begrafenissen
Ga dan je prikje maar halen de Randstad is verloren gebied, wordt randshariastad, met rotterdamabad denhagistan islamsterdam en islarecht, alles re oosten van Amersfoort is, relatief veilig okk met de komende zeespiegel stijging van xx meterVluchten kan niet meer
Dat zou je denken, maar dit is MSM vaccins zijn veilig alle doden zijn of corona of natuurlijkhttps://dvhn.nl/extra/Oversterfte-d...n-ons-land.-Dit-zijn-de-cijfers-27330401.html
Het zou toch niet gek zijn als ze de vaccins als oorzaak ook aanstippen?
Dit moeten ze verspreiden op joop.nl en alle msm, voor de betrokkenen is het verschrikkelijk, het zegt mij niets meer, als men had geluisterd naar de wappies was dit nooit gebeurt.Verschrikkelijk allemaal dit. Ik zou er toch ook niet op zitten te wachten dat mensen een opname maakten als ik daar zo lag te stikken. De stikkende man wendt zijn hoofd ook af.
Ik vond het ook opvallend dat Noord- en Zuid-Holland laag staan. Zal wel komen door de massale crinelenimmigratie vanuit moslimlanden.Opmerkelijk dat men in het zuiden en in het oosten van het land stukken prikgrager is dan in de rest van het land. De provincie Limburg staat helemaal bovenaan
wat ziet er niet betrouwbaar uit, het leek mij wel kloppen. Heb vaker Levende Bloed analyses gezien als men uit magnetron eet, of met de mobiel aan het oor zit, zie je ook meteen clustering van bloedplaatjesJa al 3 keer langs gekomen, komt niet echt betrouwbaar over
De betrouwbaarheid zit in de plaatser van dit filmpje, dat de opnames van een bloed analyse zijn ja geloof ik direct, de conclusie vaccins is niet bewezen te anoniem en te weinig mensen, Custers die dit naar buiten brengt is een anti5G vogel met een paar filmpjes en houdt in de omschrijving van dit filmpje ook vast dat von der Leyen gezegd zou hebben dat de Neurenberg code maar afgeschaft moet worden... Halve waarheden zijn ook leugens...wat ziet er niet betrouwbaar uit, het leek mij wel kloppen. Heb vaker Levende Bloed analyses gezien als men uit magnetron eet, of met de mobiel aan het oor zit, zie je ook meteen clustering van bloedplaatjes
Het schijnt, natuurlijk, dat de hartproblemen erger worden door zware inspanning. Ik vrees dat er plotselinge sterfgevallen zullen zijn onder mensen die werken, sneeuw graven of zwaar tuinwerk doen. Sterfgevallen onder ouderen zullen worden afgedaan als een gevolg van het gewone ouder worden.
Om eerlijk te zijn, iedereen die nog steeds zo’n injectie accepteert zou als suïcidaal of krankzinnig moeten worden beschouwd.