COVID vaccinatie bijwerkingen

Vluchten kan niet meer 😂
Ga dan je prikje maar halen de Randstad is verloren gebied, wordt randshariastad, met rotterdamabad denhagistan islamsterdam en islarecht, alles re oosten van Amersfoort is, relatief veilig okk met de komende zeespiegel stijging van xx meter 🤣🤣🤣🤣🤣

Verschrikkelijk allemaal dit. Ik zou er toch ook niet op zitten te wachten dat mensen een opname maakten als ik daar zo lag te stikken. De stikkende man wendt zijn hoofd ook af.
Dit moeten ze verspreiden op joop.nl en alle msm, voor de betrokkenen is het verschrikkelijk, het zegt mij niets meer, als men had geluisterd naar de wappies was dit nooit gebeurt.
Eigen keuze dus ook de gevolgen dragen.
Moeten wij toch ook zonder prik...

wat ziet er niet betrouwbaar uit, het leek mij wel kloppen. Heb vaker Levende Bloed analyses gezien als men uit magnetron eet, of met de mobiel aan het oor zit, zie je ook meteen clustering van bloedplaatjes
De betrouwbaarheid zit in de plaatser van dit filmpje, dat de opnames van een bloed analyse zijn ja geloof ik direct, de conclusie vaccins is niet bewezen te anoniem en te weinig mensen, Custers die dit naar buiten brengt is een anti5G vogel met een paar filmpjes en houdt in de omschrijving van dit filmpje ook vast dat von der Leyen gezegd zou hebben dat de Neurenberg code maar afgeschaft moet worden... Halve waarheden zijn ook leugens...

Dit type onderzoek zouden ze volledig live moeten doen maar dubbel blind met 100 mensen per keer of zo, dan achteraf pas aangeven wie vax wie niet...

Het schijnt, natuurlijk, dat de hartproblemen erger worden door zware inspanning. Ik vrees dat er plotselinge sterfgevallen zullen zijn onder mensen die werken, sneeuw graven of zwaar tuinwerk doen. Sterfgevallen onder ouderen zullen worden afgedaan als een gevolg van het gewone ouder worden.
Om eerlijk te zijn, iedereen die nog steeds zo’n injectie accepteert zou als suïcidaal of krankzinnig moeten worden beschouwd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan