Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Buiten covid heb je ooit iets gemerkt van overlijdens buiten je eigen kring? als je hartaanvallen en zo na vax niet als vax doden wil zien blijf je struisvogel tochDuidelijke cijfers daar in de US. Mensen om me heen zeggen nog wel eens "ik merk niets v d doden door vaccins".
Nee niets over doden vernomen in eigen omgeving. Heeft wellicht te maken met de planning van de verschillende badges voor verschillende bevolkingen?Buiten covid heb je ooit iets gemerkt van overlijdens buiten je eigen kring? als je hartaanvallen en zo na vax niet als vax doden wil zien blijf je struisvogel toch
Ik heb in en buiten m'n eigen kring nooit iets gemerkt van covid of vaccinschade. Niet buitensporig bedoel ik. Ken iemand die is overleden aan kanker (kan door het vaccin komen). Niemand aan covid. Wel iemand die in het ziekenhuis heeft gelegen met covid. Dat was 2 jaar geleden nog de griep.Buiten covid heb je ooit iets gemerkt van overlijdens buiten je eigen kring? als je hartaanvallen en zo na vax niet als vax doden wil zien blijf je struisvogel toch
Brandweer is autos knippen of auto slootDie ambulances zijn wel een dingetje ja.
In het begin van de "pandemie" heb ik extra opgelet of ik ze veel zou horen of zien aangezien je dat wel zou verwachten in een alles vernietigende dodelijke "pandemie".
Heel af en toe hoorde ik er 1, niet anders dan anders, maar verder was het was stil, heel stil.
Nu hoor ik ze meerdere malen per dag, en dan niet alleen ambulances maar ook de brandweer.
Of vetzak uit een flatPl
Brandweer is autos knippen of auto sloot
Of brandOf vetzak uit een flat
Of brand
Watch out, they're coming for youOf een vogeltje uit een boom halen.
Idem hierDie ambulances zijn wel een dingetje ja.
In het begin van de "pandemie" heb ik extra opgelet of ik ze veel zou horen of zien aangezien je dat wel zou verwachten in een alles vernietigende dodelijke "pandemie".
Heel af en toe hoorde ik er 1, niet anders dan anders, maar verder was het was stil, heel stil.
Nu hoor ik ze meerdere malen per dag, en dan niet alleen ambulances maar ook de brandweer.
ZeldenOf brand
Waar werkt hij dan?Manlief komt thuis met heel verhalen over zieken en zombies.
Het is los aan het barsten.
Serieus?Waar werkt hij dan?