Jezus wat een heetgebakerde hier zegSerieus?
Dat doet niet ter zake.
Ik dacht misschien werkt hij in de zorg ofzo of een groot kantoor. Hoef ook geen specifieke details.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jezus wat een heetgebakerde hier zegSerieus?
Dat doet niet ter zake.
Ja ik vind het wel een bijzondere vraag en zeker in deze tijd op een wakker forum door een 'wakker' lid.Jezus wat een heetgebakerde hier zeg
Ik dacht misschien werkt hij in de zorg ofzo of een groot kantoor. Hoef ook geen specifieke details.
Het is nogal een niks zeggende post wat je plaatst. Kun je gewoon beter niks zeggen.Ja ik vind het wel een bijzondere vraag en zeker in deze tijd op een wakker forum door een 'wakker' lid.
Misschien ook even vragen waar al die ambulances rijden?
Wellicht ben jij in kaart aan het brengen wie er hier zitten. Al eens bedacht in wat voor tijd je leeft?!
Dus nu niet meppen als iemand je even terugfluit. Slikken en door
Alsof ze daar niet makkelijk achter kunnen komen als ze dat willen weten. Ze weten alles van je hoor Miep maak je maar geen illusies. Maar je had mijn post verkeerd geïnterpreteerd, maar wellicht was ik ook wat onduidelijk. Dus nee hoefde niet letterlijk de naam van zijn bedrijf. Dont Worry ben geen AIVD mol.Ja ik vind het wel een bijzondere vraag en zeker in deze tijd op een wakker forum door een 'wakker' lid.
Misschien ook even vragen waar al die ambulances rijden?
Wellicht ben jij in kaart aan het brengen wie er hier zitten. Al eens bedacht in wat voor tijd je leeft?!
Dus nu niet meppen als iemand je even terugfluit. Slikken en door
Het is nogal een niks zeggende post wat je plaatst. Kun je gewoon beter niks zeggen.
Alsof ze daar niet makkelijk achter kunnen komen als ze dat willen weten. Ze weten alles van je hoor Miep maak je maar geen illusies. Maar je had mijn post verkeerd geïnterpreteerd, maar wellicht was ik ook wat onduidelijk. Dus nee hoefde niet letterlijk de naam van zijn bedrijf. Dont Worry ben geen AIVD mol.
Wel als hij bv in mortuarium werkt, dan is dat zeker relevantSerieus?
Dat doet niet ter zake.
Die zie ik niet.Wel als hij bv in mortuarium werkt, dan is dat zeker relevant
Goeie!Ongesteld?
Ongesteld?
Witch fightGoeie!
Maar dat slaat meer op jezelf denk ik
Wekelijks overlijden er meer mensen dan verwacht. Volgens de laatste cijfers van het CBS waren er 950 doden méér in de derde week van december. Gezondheidseconoom Eline van den Broek en hoogleraar waarschijnlijkheidsrekening Ronald Meester pleiten voor onderzoek naar die oversterfte. Meester gaf in het NOS Radio 1 Journaal een toelichting.
Blijf uit die ziekenhuizen weg, het zijn doodsnachines!
Mike